Thursday, August 28, 2014

nikah aminah

Assalamualaikum =)


minggu lepas hari sabtu sorang lagi classmate aku selamat bernikoh. maksudnya sekarang dan 3 orang classmate aku  jadi isteri orang. yang tengah menaip ni tak tahu la bila haha.

nasib baik kali ni dekat Keramat je. so, kami satu kelas boleh pergi ramai ramai tengok dia nikah. sebenarnya aku tak suka sangat tengok orang nikah. takut terjeles pulak. tapi dah classmate kan, takkan tak pergi :p


aminah halim. sebelum jadi bini orang



orang kata duduk sebelah pengantin boleh ambil berkat sikit. tapi taktau la bila nak sampai berkat tu kat aku hahaha.



classmate lelaki. tak sabar nak tengok depa ni kawen pulak 



classmate yang setia menanti majlis nikah minah :D



yah. akhirnya dengan sekali lafaz aminah dan sah jadi isteri kepada ibrahim. klasik sangat nak uollls kekeke. semoga bahagia hingga hujung nyawa.



kami tengah buat ucapan untuk min min dan ib ib lols. tah pape je. min min dan ib ib



selesai satu majlis. Alhamdulillah


lepas makan kami tinggalkan la minah dengan baim. bagi peluang depa bermanja :p




before balik posing dulu jap. hilangkan jeles bahaha. 



outfit of the day sangat kan. minah dah pesan suruh pakai jubah hari tu. so, kami pun ikut jelah arahan dia.



najwa, nida, juja :D



my classmate and my partner semeja. thanks juja sudi temankan i, duduk sebelah i dalam kelas dari sem 1 sampai sem 8. cayang juja



sibuk apa entah budak 2 orang tu 



kawan baik. eh yeke ni. hmm entah la. tapi kami selalu la hangout sama sama. makan sama sama. ngumpat sama sama. 



lagi 3 bulan nak kawan macam ni. lepas ni tak tahu la. 



my classmate and roommate. nak terbang pi mana tu woi haha



saje kan nak tunjuk jubah hijria home dia tu



location : atas bukit IPG aku. 

tak pernah terfikir nak bergambo kat atas bukit ni. tetiba budak ni ajak. cantik gak view kat atas ni. tapi lawak ah gambo ni. sumpah la rahmah, aku tengok hang dengan tiang masjid tu lebih kurang je. kemain tegak lagi kan.


ok la. buat gaya pegang jubah sikit. good try



the vampire with red jubah. kenapa vampire? sebab dia selalu bersin kalau kena matahari 



yang ni kakyong. emm paling sopan kat dalam kelas aku tu wahaha. please jangan muntah



partner in crime. memang betul-betul crime la sebab paling kuat gaduh. 



classmate blokmate praktikummate. 



:D



tak dapat fefeling macam ni dengan pakwe, dengan rahmah pun jadi la haha



rahmah and fiza


saja buat-buat gelak je ni. sebab aku suruh 



hafiza hawa



siti rahmah. malbari, sebab tu hidung mancung



yang pulak pure jawa. sebab tu hidung kembang sikit haha



macam ni lah pandangan mata vampire


kami syiok dok posing dia kemain lagi dok selfi sorang sorang



tahan nafas, kempiskan sikit perot. ok done !



love this abaya. 



hihi saya kakyong 


rahmah punya request. sanggup panjat kat bukit tu sebab nak aku ambikkan gambo. dia rasa cantik la tu bahaha



malbari vs jawa. pilih la nak yang mana satu. aku jual murah-murah je



fira and fiza. nak jugak buat suwet 2 orang ni

nasib baik hang pemilik kereta CDE mah, kalau CDM dah lama aku lari :p



ingat dah malas nak update blog ni. tapi bila fikir balik sayang pulak. nanti dah lupa nak story kat anak cucu. 

ok bye dari saya yang sopan dan pemalu.



2 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Selamat pengantin baru buat Aminah.. cantik orangnya...

Wah ber photoshot anak dara ni semua .. cantik2 pic tu semua.. pandai betul ber possing :)

Imma said...

Selamat pengantin baru buat Aminah..

orangnye cantik, pelamin pun cantik.

Selamat berkenalan Nida.

Jemput datang blog Imma. =)

Ada entry tentang Ketidakseimbangan hormon. Mungkin boleh dijadikan panduan. =)

www.beautysuri.net

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers