Wednesday, April 21, 2010

gunung nuang


gunung nuang..gunung nuang ni terletak ni hulu selangor..alamat yg formal aku xtaw la..huhu
kami buat reakreasi ni xcually untuk subjek PJ..hmmm..ktorg xda buat xtvt pepon kt atas tuh,,just naik..mandi2 n makan jer..letih gak woo panjat tuh..nak kata mencabar xsgt pon..huhu


kaki gunung nuang



air terjun gunung nuang..air terjun ni mmg best..cuma rasa cam xberbaloi jer panjat tinggi just untuk tgk air terjun nih..



insfratruktur di kaki gunung nuang



pokok2 menghijau sepanjang jalan



menunaikan kewajipan di tgh hutan



penat mendaki sempat lagi posing



penat nie,,rehat jap



huhu..posing lg



peserta2 sedang gigih mendaki



bersama nisa dan rahmah


seronoknyeeee main air..



jejaka2 kelas aku..






posing2 ngan budak2 kls aku..baru sampai nie..


p/s:kesimpulannya bagi aku gunung nuang nie cam xsesuai jer kalo nak dijadikan tempat reakreasi..letih nak memanjat..kalo nak mandi2 pergi tempat lain jelaaa..sg congkak kan ade..:))
mybe pasni kalo ada sape2 bagi cadangan nak ke sana lg aku akan bantah abes-abesan kot..
lgpon kemudahan pon xde..

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers