Saturday, April 17, 2010

pentaque


:)) pada 10hb april hari tuh kelas aku ppismp 2.01 da anjurkan satu kejohanan pentaque terbuka peringkat ipgm kampus pendidikan islam..
Alhamdulillah walaupun hujan agak lebat pada sebelah pagi(hampir2 kena tunda) tp akhirnya pelawanan ini dapat dilangsungkan gak dalam keadaan hujan renyai2..habes basah kertas markah..
untuk kejohanan nie, aku ditugaskan sebagai AJK dokumentasi..so, hari ni aku banyak amik gambo jer utk dimasukkan dalam dokumentasi..tp aku ada gak amik tugas teknikal..tolong kira markah,,huhu..
seronok sgt hari nih..walaupun muka da makin hitam terkena panahan matahari..n walaupun penat sgt2..tp kejohanan nie btol2 dapat mengeratkan lagi silaturrahim antara budak2 kls aku n peserta2 yg masuk..slain tuh, kejohanan ni jugak dapat melatih kami suma tentang kepimpinan n cara nak conduct majlis..huuuu..mmg best sgt la..kalo nak buat lg pon bleh pasni..
xcually, kami anjurkan kejohanan ni bukan untuk suka2 tp aku markah gerko taw..huhu..kami akan dinilai oleh pensyarah n diberi markah..
harap2 pensyarah bagi markah byk la utk kami..lg2 aku yg dokumentasi nih..
newey, tahniah utk kumpulan kipas lipas yg da jadi juara..taun depan korg xyah masuk la..asyik menang jer..huhuhu
lastly, trimas 2 all yg terlibat..tq di atas kerjasama yg diberikan,,syg budak2 klsku..





barisan urusetia yg mmg setia la,,,


posing dulu sementara tunggu hujan berhenti

di meja ajk makanan..


medal untuk pemenang

muka2 pemenang,,tahniah

hakim kata "aku letih, xlarat senyum dah,,huhu,,letih menunggu perlawanan akhir,,mmg sengit



bola pentaque,,paip tu digunakan utk berdiri dlm tuh



minah tgk ukur bola mana yg plg dekat dgn jek



rehat jap,,makan sebelum perlawanan bersambung



apa kena la ngan budak 3org nih,,huhu



da abes match,,posing laaaa



tgh tgk perlawanan akhir,,



tgh ambil barang kt stor gerko...



banner untuk kejohanan

tgh kusyuk buat banner..

p/s :gambo xtsusun..aku main upload jer

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers