Wednesday, June 9, 2010

BTN- 5/6 hingga 9/6

yuhuuuuuuuuuuuuu!!
aku dah selamat menjalani kursus BTN ler..
5hari 4 malam aku di ulu dong, raub pahang
kelas yg pi ialah ppismp 2.01 sampai 2.06
syokkah???
bleh la cket2..
mengingati aku tentang sejarah tanah melayu..
yang lain buat bodo sudaaaa..
ekeke
*
*
*
sebelum bertolak

beg yg aku bawak..


peserta2 tgh tunggu bas


kesian..lama menunggu


bas dah sampai.. masukkan beg dulu sblom gerak
*
*
*
sepanjang perjalanan




bas yg btanggungjawab utk hantar peserta


*
*
sampai di ulu dong agak petang laa..
masa pendaftaran HP, camera n barang2 elektronik yg lain diambil..
*
*
bila da abes
reaksi ceria pas dapat balik hp



en azrinizam..ketua fc kami..
*
*
*
perjalanan pulang

singgah di RnR ni jap...smanyg..

P/s: byk lagi yg aku nak cerita nih tapi masa tak mengizinkan la..
kena tido awl nih..
esok mau pulang sudah..
tata

9/6/2010
2:04 am

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers