Wednesday, June 2, 2010

sambutan hari guru peringkat IPG KPI



halooooooo!!!
hari nih ipg aku buat sambutan hari guru..
alaaaa..
kecil-kecilan jer..
sbb ramai student da balik..
maklumla dah abes exam..
buat pe tggu lama-lama kat cnie kan..
huhuhu..
yang ramainya budak-budak sem 2 jelah sebab ktorg kan kena pegi BTN..
so tak leh balik lagi la der..
ekekekekeke..
acara sambutan nih dimulakan pada pukul 8pagi..
tapi ktorg kena bkumpul kat dataran gerko pukul 7.30pagi..
aku??
cam besa lah..
kompom terlambat sikit..
pukul 8 mula..
pukul 8 gak aku sampai..
hua3..
apa nak jadi la ngan aku nih..
ampun3..



testtttttting my camera.. ada flash ke x..wakaka
muka wa yg jadi mangsa..



memandang aku sampai lambat, so aku kena skodeng majlis nih dari atas jelaa..
tgk tuh.. student2 len dah amik port kat bawah tuh...ekekke



acara dimulakan dengan bacaan Quran oleh Kamal Safiuddin..budak kelas 04..



lepas tuh cik matzin plak menguasai mic..huhu
dia tgh baca teks ucapan sapa tah..
kalo x silap aku agung punya kot..muahaha
1st time muka ensem cik matzin masuk blog aku..



muka-muka JPP ipg aku..



muka-muka lecturer laki..nampak la muka ustaz ra'ni kesukaan aku..
wakakaka..best2



aku snap balik lec yg tgh snap gambo budak2 tuh..



lagu yang kami nyanyikan sempena sambutan hari guru taun nih..sdap gak lirik dia..
cam lagu nasyid pun ada..



ekekekkeke...nak interframe jugak....



giliran puan marinal plak bacakan teks..teks sapa tah..huhu



haha.. lawak siot Jue nih..nampak sangat boring dengar teks ucapan tuh..



giliran pengarah pulak bagi ucapan..



muka-muka boring..ekeke..aku pon boring gak asyik dengar ucapan tuh..so, snap gamba org je keja aku..



dah abes ucapan..tibalah masa utk persembahan lak..huhu
budak nih tgh deklamasikan sajak..best gak..



persembahan gurindam..lagi best..



ni seloka by wakil pensyarah..perghhh..sedap siot suara puan nih..ekeke
*
*
*
lepas habes acara pagi nih ada jamuan plak...
bese ja..
makan mee hon..
aku rasa cam tak kenyang ja..
so, aku pon blasah sebungkus lagi nasik lemak kat koop..
waduh3..
dasar perut stoking btol la aku nih..
badan da makin bulat tapi tak rasa nak diet lagi..huhu
ingtkan nak skip jer ceramah kat masjid pastu..
so, aku n da geng pon balik la makan kat bilik..
elok kami sudah makan ja kedengaran suara kak tikah memanggil..
"perhatian penghuni2 blok D..anda diminta pergi ke masjid sekarang..ada ceramah..kehadiran diwajibkan"
alamak.. tak jadi nak skip..hua3..



sampai di masjid..aku dok depan gak woooo..haha
dengar ceramah yg disampaikan oleh prof datuk dr Ghaffar Baba..



lecturer2 laki yg kusyuk mendengar..



banyak ni ja budak laki plus lec laki yg hadir.. mana p yg len????
hahaha

oklah weyh..takat ni dulu aku mengarut..tata


No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers