Friday, January 22, 2010

apa yer,,,

hari ni buat pertama kalinya dalam tahun 2010 aku antaq tread baru,,
dah dekat 2 bulan aku tak layan blog nih,, malas gamaknya,,
utk tahun 2010 ni Alhamdulillah aku masih dapat meneruskan pengajian di IPGM KPI ni seperti biasa..da masuk sem dua,,tapi masih program persediaan..kalo sem lepas lecturer suma sempoi2 but 4 this sem hampir kesemua lecturer aku agak straight laa..xpa2 ni yang membuatkan aku lebih komited,,hehehe
assigment pon blom dapat lagi cuma agak bizy dengan presentation la..suma subjek nak kena present,,agak kesusahan laaaaa..camni la student..nak jadi cikgu plak tuh,,kemahiran komunikasi penting...
hmmm..time ni walaupon banyak kerja aku rasa agak boring la coz teman yang selalu bersama ngan aku balik pulak..hadoooi..tu yang aku boleh layan blog nih..
tataw apa yang aku nak lontarkan lagi..
sedey raya cina ni xbalik..hehehe
takat ni dulu ah..tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers