Thursday, January 28, 2010

are_ku

baru sudah gotong royong nih,,mggu nie aras aku kena cuci tandas..

aku pon heran napa dok kt kolej pon kena buat gotong royong lagi..sedangkan tiap2 hari ada cleaner yg akan cuci setiap aras blok nih..so,aku n kwn2 aku yg len cuci ala kadar jala,,dah mmg bersih kan..mls pon satu hal..

tp bez gak kalo buat xtvt camni,dapat eratkan ukhuwah antara jiran2 aku..

dah stop gotong royong nie aku layan la plak blog..

masuk hari ni da lebih kurg sebulan aku dalam sem 2..assigment pon da makin banyak aku dapat..tadi baru dapat assigment BA..huh,,mmg ngeri..nsb baik bkumpulan..

emmm..xtaw nak cita mende hari nih coz xda apa yg menarik pon..haha

pos yg sebelum nih aku xpenah masukkan gambo..so,kali nih aku saja la masukkan gambo2 yg aku snap sepanjang sem ni start..








dalam kelas..waktu BM..tgh bermain something nih ngan pn.hazinah









budak2 kelas aku..kena beratur aww utk completekan permainan nih..









permainan dimulakan oleh najwa n daus..bisik2 plak depa






tibalah giliran aku..haha..time ni banyak gak fakta dah melencong..




* permainan ni namanya radio buruk..tujuannya..sapa yg belajaq BM taw la..haha





ni bukan presentation,tp debat spontan..haha..debat la sgt..







ni team firdaus,hakim n haziq







hari kemaskan kelas..sebelum balik posing dulu cket






haziq,hakim n daus sibuk balut meja





aku sedang menggunting tuh,,





rehat jap,,dah letih nih..







hari gerko..sem ni main pentaque..bsantai dulu sebelum cikgu sampai






ni time pj with pn.piria






kawan2 kelas aku..bgambo sebelum puan datang






owh no...tgh2 main pentaque hujan turun lebat..aku kebasahan..





kami sedang berbueno..






baru lepas makan kt kafe..posing jap d bawah cahaya bulan:))





wif my pren nurul syafira a.k.a ultraman nexus








* seronok sangat dapat kawan2 macam kt kelas aku nih..hope our frenship xde ending..


stay 2gether 4va n eva...kalo da kwen pon harap2 still dapat contact..hehe


luv u all
















No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers