Monday, January 25, 2010

hari nih,,

dah 25hb nih,,nmpknya umo aku da meningkat 19thn satu hari,,
da makin tua nmpaknya aku nih,, semalam aku xdpt nak poskan thread baru coz wireless kt kolej aku nih poyos cket,,hari mggu mmg xdpt..
aku nak ucap bebanyak tima kasih la kt sahabat2 yg masih mengingati diriku ini,,tq yea wish my bezday,, xpecially kwn2ku di apium nilam puri,,n kwn2 sek lamaku yg kini masing2 da berpisah,,
aku xda mood sgt hr nih,,xtaw r saipa..nak buat keja pon serba tak kena ja..mayb sbb.......
huh..aku mmg kompom la xleh balik raya cina nih..sedeyh2..tu la..hari tu rilex sgt..org yg nak blk mmg da prepare tiket awl2..aku ni last minit baru nak kalut..so, bila di check blk tiket train da abes..tkt bas pon da hbs..hihihi...
ooopsss...dok tgh tls tread nih tiba2 kak aku call plak...anak2 buah aku rindu nak dengar suara aku rupanya..hahaha
terharu siot..
dok sembang2 tuh kak plak nyampuk..dia kata aku ngada xmau blk cuti nih..haha..
aku xtaw nak mencari hujah kt mana lg..so aku pon tepon la kak aku kt ukm nih swuh dia pi kompomkan tiket skali lagi,,rasa mcm nak blk la plak..hadoooi..kak dah aku mmg btoi2 buat aku dlm dilema..papun wait n c ja la esok camna..

k ah aku nak sambung buat kerja nih..assigment pertama da dapat..so aku kena start buat la..

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers