Sunday, January 8, 2012

aku nak rumah sewa. ini serius =)

Assalamualaikum =)

otak tiba2 jadi mereng kejap bila fikir pasal rumah sewa. orang lain dah bergempur dah cari rumah sewa.aku and da geng ja pening2 ni. haish.awatla sem depan kena duduk rumah sewa pulak.walaupun duduk kat rumah sewa lagi best dari tinggal kat kolej ni tapi banyak benda jugak kena fikir. pertama sekali mestila duit. lepas tu keselamatan. lepas tu housemate

wahai pentadbiran kolej! kenapa student2 kena duduk luar? memang aku nak sangat duduk luar tapi nak cari rumah sewa bukannya senang. rumah banyak. tapi yang murah sikit susah nak cari.sobs3

kalau kat negeri aku sendiri mesti aku tak rasa susah macam ni. kos nak hidup pun rendah. hmmmmmm

aku takdala impi sangat nak rumah macam ni. janji selesa.harga pun okey.yang penting dekat dengan maktab aku.huhuhu

sapala yang sudi tolong aku dapatkan rumah sewa yang sesuai. tengah buntu gila ni walaupun bulan 6 ni baru kena pindah kuar dari kolej.

okla. baik aku main game. harap2 boleh hilangkan kebuntuan aku ni. peace!!



1 comment:

Unknown said...

hye nida..hato2 cari umah sewa..duk umah sewa ni fhm2 jela kn..

nida stdy mana ye.. iqa uitm shah alam..

nida jom la try herbalife

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers