Monday, January 30, 2012

bila best frenz forever

Assalamualaikum =)

rasa nak senyum lebar2 la untuk entry kali ni sebab elaun dah masuk. yeaay. tapi tak da hepi sangat pun sebab duit tu akan habes jugak nanti. banyak benda nak kena settle ni woi. duit ni nak dapat memang susah. tapi nak habeskan senang jer. macam air sungai yang mengalir. laju jer keluar. huhuhu. moga Allah murahkan rezeki aku tahun ni
pic from google

sempena dengan duit elaun dah masuk tadi aku dah beli sebiji camera memandangkan camera aku dulu dah jadi arwah dah pun. hahaha. tak da benda yang boleh kekal lama kalau dengan aku. mesti lepas setahun akan jadi arwah. tapi kali ni dah dah berazam nak jaga lumix aku ni elok2. aku tak da pun DSLR macam orang lain tapi sumpah aku tak minat DSLR sebab besor sangat. nak bawak gi jalan2 pun susah. so, aku lebih selesa guna camera yang kecil2 jer :) bukan niat nak membazir beli camera guna diut elaun ni tapi aku rasa dia dah jadi satu keperluan untuk aku.bila yang dulu dah rosak aku ganti la dengan yang baru XD


suke sangat sebab dapat selipar baru dari roommate. tak sangka budak busyuuuk tu nak belikan selipar fipper untuk aku and cik mah yang montel =) tq dak fira. dapat gak aku guna selipar baru ke toilet.haha


dah macam geng hape dah aku, dak fira n mah montel ni. telefon pun sama. hahaha. yang penting aku dah tukar telefon baru. walaupun bukan sambung galaxy tapi aku tetap rasa best sebab telefon baru aku ni cute ok. macam doll. huhuhu. yang penting harga tetap 90engget sama dengan telefon aku tahun lepas yang dah tak berapa nak betul sebab selalu sangat jatuh.see? aku memang tak boleh guna barang mahal sebab akulah pemusnah gadget2 =)

nak tunjuk jugak bantal yang aku beli untuk roommate kesayangan, dak fira yang memang minat giler hello kitty. satu untuk mah yang gila minat angry bird dan satu bantal peluk comel untuk aku. moga2 tuan kepada bantal tiga biji ni akan berkawan sampai bila2. ameeen

btw gambar selipar, bantal and phone tu aku snap guna lumix aku. excited rasa. hahaha. ok la babai





1 comment:

muny lily said...

syok la dpt bff yg sempoi . sahabat sssh dicari , tapi klau kawan , berlambak kat luar sana

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers