Monday, June 18, 2012

tamat sudah holiday yang best tu :)

Assalamualaikum =)


dah lama rasanya tak update blog ni. malas rasanya. lagi-lagi kalau aku kat rumah, memang tak da masanya aku nak online bagai. baik berbakti kat mak ayah aku lagi best.

apapun cuti sem 3 minggu dah habes. hari ni baru start sem baru. malas tak payah cakap la. tapi nak buat macam mana terpaksa jugak menempuhi hari-hari yang mendatang huhu. moga Allah beri aku kekuatan untuk terus bersemangat dalam semester ini. 

tak tau nak tulis apa lagi, rasa kosong sangat ni. tolong la aku :( rindu sangat kat rumah. rasa macam nak terbang balik sekarang jugak ni. tadi cakap dengan mak aku pun macam nak nanges dah sobsobsob.



rindu jugak kat si aqil yang rockers ni


along yang hensem


syifa' paling comel


budak-budak 3 beradik yang manja. sedih tengok gambar budak-budak ni. nak balik mak !


3 minggu aku jadi pengembala kambing kat rumah. best sangat awww 


tak dapat lagi nak tengok itik-itik ayah aku wuwuwu.


walaupun cuti 3 minggu aku cuma habiskan di rumah, bukan melancong macam orang lain tapi aku rasa hepi sangat. tak sangka 3 minggu tu rasa macam mimpi ja bila dah sampai maktab, tak puas lagi...


ok la malas nak  tulis panjang-panjang. hati tengah dupdap dupdap dok menanti result exam ni. mudah-mudahan aku lulus dalam exam semester lepas dan dapat teruskan perjuangan kat maktab ni sampai grad. ameen ya rrabbal a'lameeen !


1 comment:

Leadership Developmant Training said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers