Friday, May 10, 2013

restoran village view, jalan reko

assalamualaikum =)



semalam aku dengan 2 orang girlfriends pergi dating dekat restoran village view. restoren ni terletak di jalan reko kajang. dekat je dengan hentian bas kajang =) dah lama tak hanguot makan makan macam ni tau. nasib baik ada Yat yang suggestkan tempat ni.


pintu masuk restoran tu. memang gaya village betul la. kalah rumah aku yang original village tu :p

picture from google



yang menarik kat sini ada kolam ikan yang sangat bersih. sambil makan boleh lepak lepak tengok ikan. nak bagi ikan makan pun boleh. 


picture from google


yang bukan berbaju polka tu fiza namanya. beliau yang menjadi driver aku huehuehue.



ni lah ghupe restoren tu kat dalam. memang romantik habes. sesuai kalau nak ber-dating macam kami. tapi kalau nak datang laki dan perempuan yang belum sah. jangan. aku tak suka ajak orang buat maksiat muehehe.




memang besar tempat ni. kalau nak tempah untuk majlis kenduri pun boleh kat sini. 



2 girlfriends baru =) fiza and yat 



 rasa ni first time aku dengan yat amik gambo sesama cenggini =)



ini aku punya makanan. nasi goreng USA. aku suka la dia punya makanan. banyak and sedap. yat and fiza punya makanan tak sempat nak snap sebab mereka ibarat zombi bila makanan sampai. terus makan tak hingat aku kikikiki. 

moral of the story, perut kenyang suka hati. silalah datang makan disini, makanan sedap sudah guaranty. wah berpantun pulak :p

ok bye !




No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers