Thursday, May 23, 2013

Laman sosial

Assalamualaikum :-D

Aku ni cepat sangat terpengaruh orang tau. orang cakap A aku buat A kalau orang cakap B aku buat B. Baikkan? Tapi tak semua la. Aku ni spesis keras kepala jugak kikiki.

Biasanya aku cepat ikut orang dalam certain benda je. Contohnya dulu kawan kawan aku cakap friendster best pastu pompam pompam dok suruh aku buat. Pastu aku pun buat le. Sekarang ni frindster entah kemana sebab facebook muncul.

Masa fb tengah famous mula mula aku antara orang yang keras hati taknak buat sebab orang cakap fb tu bagi dana kat yahudi lah apa lah. Last last bila kawan semua Fb dah ada aku pun terbuat lah jugak kehkehkeh.

Sekarang ni fb la yang paling penting bagi aku. Nak nak time exam. Dari fb la kau boleh dapat soalan soalan spot yang sangat ohsem itu :-D . Kite kan student ipg. Ada lah group khas untuk kami aje.

Lepas tu masuk ke twitter pulak. Bila tengok orang lain pakat ada twitter aku pun sibuk jugak nak buat. Tapi aku punya twitter tu baru je lagi. Saja mengada buat sebab boleh update status merapu merapu kat situ. Kalau kt fb aku tak suka sebab ramai sangat friend.

Ha lagi satu instagram. yang ni paling aku suka sebab aku memang suka bab share gambau ni kekeke. Account keek pun aku dah create tapi malas lagi nak aktif kat situ. Lagi satu aku tak pandai ah nak guna hehehe.

Poyo tak yang tu pun nak heboh heboh kat blog muehehe. Yelah aku kat gadis kampung. Kalau cerita kat makcik makcik kampung aku kompom depa tak tau semua bendalah tu :-D

Sekarang ni aku dalam kete nak balik kampung lah ni. Yang paling penting semua lama sosial yang aku ada tu takkan aktif selama 3minggu. Takkan ok! sebab kampung aku kan tak ada line. Line telefon pun tak ada apatah lagi line internet kan huhuhu. Sadis!

Ok bye.

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers