Wednesday, May 8, 2013

saya ada usrah

Assalamualaikum =)



hidup aku tak pernah lari dari usrah. usrah mean keluarga. tipu sapa tak ada keluarga. tapi bukan nak cerita keluarga yang ada mak ayah tapi keluarga kat IPG aku sekarang. kami kat sini semua wajib terlibat dengan usrah. setiap minggu kena datang usrah. aku antara muka yang jarang ponteng usrah. kikikiki tolong perasan untuk diri sendiri. 

bukan apa, sebab kawan-kawan usrah semua best. sempoi, tak skema. lepas bincang isu usrah kami boleh sama-sama mengumpat muahahaha. yang tak baik jangan buat teladan :D

hari tu aku pergi usrah. kali ni lain sikit sebab kakak usrah belanja. kakak usrah pun sebaya jugak dengan aku. classmate je pun hahaha. disebabkan kakak usrah aku adalah bisneswomen yang mempunyai empayar yang sangat luas dalam bidang membekam orang dan lain-lain maka beliau telah mengambil kesempatan untuk belanja kami semua. yeay sayang kakak usrah lebih. kalau hari-hari buat usrah macam ni pun saya sanggup =)



kiri : aminah halim merangkap kakak usrah aku. nama je kakak usrah, pom pam pom pam cakap hang aku jugak. kami kan classmate. 
kanan : usrahmate, najwa. dia pun classmate jugak. memang la seronok bila berusrah dengan classmate huehuehue.


yang pakai spek mata tu je bukan classmate =)



isu sikit je. tapi makan yang banyak hehehe. mekasih kakak usrah banje  lamb chop feberet kite



kami classmate kami jugak usrahmate. 



nani, nida, minah. 


ahli usrah kami ada 5 orang je pun sebab tu heaven.tu pun yang selalu datang usrah memang kami 4 orang je. lagi sorang memang tak pernah nampak batang hidung. mungkin tak sekepala muehehe. ok bye !






2 comments:

nur naa'irah said...

salam..bestnye dpt join usrah..:-)

aminah halim said...

hahaha...lawak laa

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers