Monday, July 1, 2013

Floria 2013

Assalamualaikum =)


hari khamis minggu lepas kami satu kelas pergi Floria. tapi yang pompuan jela. yang laki kami tak ajak pun hewhewhew. bukan senang tak keluar sekali satu kelas macam ni. nak pergi floria ni pun kami plan last minit je. selalunya kalau dah plan bagai nak rak pun kadang-kadang tak jadi jugak =)



sebelum tu kami singgah dulu kat perantau hill. kenyangkan perut dulu pastu baru syiok berjalan =) . time ni kami semua tengah kusyuk dengar aisyah cakap. excited semua orang tau. tapi sebab apa kena tungguuu dulu :p



lepas dah kenyang kami singgah masjid putra pulak nak solat maghrib.



yeay ! floria time. tahun lepas aku datang jugak tapi time siang. tahun ni nak merasa datang malam pulak. 



we are here. best angat awwww



budak-budak ni memang suka bergambo. aku je kena layankan depa jadi photografer hihihi.



gaya apakah ini. aku pun tak sure :p


huahuahua. her name is Juniza



we are having fun at floria. memang fun sangat dengan kawan kawan kelas kite 



=)



datang malam best la nak bergambo macam ni. kalau siang sure panas. sebab tu la kitaorang malas nak datang siang




juniza and kakyong. kami partner dalam kelas. dia duduk sebelah aku, aku duduk sebelah dia hihihi.



photo of the day. cantik sangat lampu lampu tu. apatah lagi ada kami yang suwet suwet itu muehehe.



nama dia nawal. dia bini orang. dengan bunga dua kuntum bunga di tudung, aku rasa dia je yang paling layak datang floria wahaha.



ahkak ahkak pismp 6.01. tapi tak cukup sorang ni. dia ada keje lain. so, tak dapat le join kami 



kak nadia, kak mah, kakyong. 



juniza again. suka tau letak gambo dia dalam blog ni. sapa nak jadi adik ipar aku boleh la pm  muahaha. sori ju 



yang ni aku taktau la apa function dia. pastu aku tengok kat tangan tangan tu semua ada tandatangan orang. siap letak caption bagai



masing masing menunjukkan kemahiran buat mata juling. tengok lah sapa yang paling juling hehe.



peace !



boleh pulak kan dok bersantai atas rumput tu. itu namanya dah takda tempat lain nak bergambau.



time ni dah habes jalan jalan. tetibe terserempak dengan abang tinggi. pastu sibuk nak amik gambar dengan dia. kagum dengan abang tu. rilex je dia jalan jalan dengan keadaan macam tu.



minah, nida, najwa, ju, mah, fira. nanti masing masing dah kawen bukan boleh dating macam ni dah.



last picture. dengan gaya wa yang cuba nak jadi kakyong kawasan. kerek gila muka dia haha.
harap harap tahun depan boleh datang lagi floria. tapi lagi sorang dah nak kawen. tak tau boleh cukup ke tak dak kelas lepas ni :(

bye !

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers