Tuesday, May 11, 2010

kongres integriti mahasiswa 2010


Hari nih~~~ agak membahagiakan...
tadi seharian aku xmasuk kelas.. bukan sbb malas tp aku kena pi pusat konvensyen antarabangsa putra jaya.. 1st time pi sana wooo..huhu
tujuan aku pi sana sbb mewakili persatuan kesayangan aku la (PRS) utk menghadiri Kongres Integriti Mahasiswa 2010..
rasa bertuah pon ada sbb ingt senang ka nak hadiri majlis2 camtu...suma yg pi tu adalah pemimpin2 dari IPTA n IPTS seluruh Malaysia...
so, dapat la aku tgk wajah2 mahasiswa yg ada kt malay nih..
xtaw nak cerita pa dah..huhu




baru selesai kongres..semua xlepaskan peluang utk bgambar..



ni la wajah2 PRS kelas aku...



tumpang tempat duduk VIP



muka letih menunggu bas maktab yg cute tu sampai



peace fira, rahmah n minah



kat atas pentas



ada gaya pemimpin x depa dua nih??huhu



rahmah ngan gaya PRS



apa yg aku sedang belek tuh???



boria maktab yg tsesat kt PICC


mood : Ya Allah.. penantian aku berakhir~~ amat mengembirakan.. moga kekal selamanya

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers