Friday, May 28, 2010

kajang puleeeeer !!

28/5/2010...
jalan2 kat kanjang..
beli tiket doe...
ekekekek

fira nga beli tiket tuh..


adik beradik yg jadi kegemaran fira


aku pulak naik sri maju,, tiket nih utk 10 jun nanti,, orang kg.. nantikan kepulangan aku yer..


pas beli tiket isi perut pulak..
lapar doe..



curik2 gambo org kat restoran tuh...


buat apa tuh pak cik?? ekekeke


pas makan singgah pasarya MU plak..
shooping utk BTN..


fira tgh bayo...
aku da selesai time nih..
60 hengget duit aku malayang kt cnie..huhu


model plastik MU..
huhu


adik manissss.. tggu p.we ensem ek???


hasil belanjawan hari nih .....:P


hujan lebat woooo..


macam merempat pulak.. sambil tggu p.cik omar..kikiki


peace!!! kucing yg meminta tempat perlindungan..
syyyyian dia kesejukan..


baju yg aku beli... memandangkan hari ini hujan..so, aku pon beli la baju nih...ekekeke
xda kena mengena la..


aku punya jugak....:)


seluar track....huhu


sebelum sampai maktab..
singgah beli goreng pisang dulu...
beserta kuih mueh yang lain..


ni jer yang dapat aku kongsikan,,,
tadaaaaaa!

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers