Saturday, May 22, 2010

hari yang agak bahagia

halooo!! alamak der,, apa sudah jadi ngan gua punya blog der,, asal kalo aku upload gambo, gambo tuh tak kluaq kat sini,, yang kelihatannya cu kod saja der,, waduh3,, bikin gue tension ni der,, camna gue nak mengolah kat gambo-gambo tu der..
hmmm.. tak pa la der.. gua bsabo dulu untuk kali nih.. gua tulis jer dulu apa gua nak tulis.. huhu

al-kisah

post ni sebenarnya gua patut semalam lagi.. tapi apakan daya, gua tak da masa la semalam.. busy cket.. hihihi.. walhal bukan busy ngan apa pun.. saja buat2 busy.. kekeke.. gedik ark???
semalam aku menempuh hari yang bahagia bsama kawan2 aku yang tiga orang tuh.. walaupon pada sebelah pagi aku agak boring tahap cipanzi.. tapi bila menjelangnya petang, aku buat la deal ngan kawan2 untuk turun makan kat kafe.. pergggh.. memang lapaq tahap gaban la time tuh.. maklumla dari pagi tak makan doe..
nak mempercepatkan proses mak cik kafe tuh masak tempahan kami, fira dah order dulu, pastu baru kami suma turun,, :))
dah seronok2 menjamu selera tiba fira mengusulkan satu cadangan yang agak bernas..hehe
cadangannya ialah dia ajak lepak-lepak kat padang ler.. bernas ke?? keh3..
bagi aku agak bernas la jugak buat aku yang keboringan nih.. best woo dapat lepak-lepak, sembang- sembang kat padang tuh.. angin sepoi-sepoi bahasa.. nyaman doe..hihi
sambil-sambil layan lagu jiwang pulak tuh.. haha.. dalam hati ada taman la katakan..
pepun.. aku memang enjoy la.. besh gilar..hek3..




sesi bergambar







 

 

 

 
Posted by Picasa



sedih kan tak boleh nak olah-olah gambar tuh.. uwaaaa.. apa yang aku dah buat.. rasanya aku tertukar setting la..
ok lah.. dah tak ada idea la nak tulis pa.. ngantuk sangat nih.. tadi tido sat ja.. semalam tak tidor langsung..ngeh3.. berjaya gayut macam monyet lima jam lebih..
nak hilangkan ngantuk nih.. aku nak pi mandi pastu layan konsert final AF.. tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers