Thursday, May 27, 2010

warta lagi


holaaaaaa!!!
kikikiki..
dah dua hari aku tak menjengok ke blog ni..
tadaaaaa.. hari ni aku nak bermaharajalela semula kat sini..
syooook weyh exam dah abes..huhu
merdeka doee..
satu persaan lega yang tak dapat aku ungkapkan dengan kata-kata..muehehe
malam ni pulak roomate aku tak ada kat bilik..
yehaaaaa.. memang berpesta la aku and da geng..


slip exam aku yang menjadi kegerunan sepanjang musim exam..


ni ler alatan tulis yang aku bawak ke dalam dewan exam..pen yang sangat membantu..kikiki
*
*
*
*
*
*
huwaaaaaaaa!!
dah3... stop pasai exam..
wait and see result aku ekk..
takut doe..hahaha
*
*
*
*
*
*
ekekekeke..
memandang exam dah abes so aku ngan geng2 aku pon apa lagi..
mula la buat keja gila cket..huhu
hari ni kami decide untuk enjoy2 sikit kat warta..
tu jala port kami yang paling dekat..
dah tak ada tempat lain lor..
huhuhu
*
*
*
*



visual kat atas ni adalah garam belacan yang aku import khas dari kedah..
sebelah tu pulak buah pelam yang aku beli kat warta tadi..
sodap weyh...
ni santapan kami sambil2 berenjoy malam nih..huhuhu
*
*
*
*
ceritera warta
ekekeke
*
*

sampai di kedai mamak..
mereka berdua ni tengah kusyuk pilih menu ni weyh..huhu


giliran aku ngan mah pulak berpoyoan..hua3
posing ja lebih ni walhal makanan da siap order..


apa kena la ngan fira ni sowg..
agak2 dah cute la tuh..muahahaha..
fira mmg cute pe..


lalalalala...
aku punya muka nih...


tadaaaaaaaaa!!!
makanan yang di order dah sampai..
makan roti canai jaaa..
sowg 2 biji tuh..
beso betul tong kami kan..huhu


aku punya air der..
cam besa la..
teh o ais..
kalo pi mana pon ni la air yang akan aku order...


yang ni mah punya..
air mango tuh..
tapi aku tak suka sangat sebab air ni manis doe..
aku pulak tak suka manis2..
jaga kesihatan la katakan..
ekekeke


nampak tak makanan yang tengah2 tuh..
hihihi..yang tu roti tisu..
menu tambahan kami..
saja nak try rasa..
sedap gak rasa dia..


whooooaa..
makanan dah abes dilahap oleh kami..
kenyang doe..
tak penah aku habiskan dua biji roti canai..
hari ni aku berjaya berbuat demikian..
hua3
*
*
*
dah kenyang..
kami pon pi jalan2 pulak..
pas 2 3 round pusing satu warta..
jeng3..
masuk bintang pulak..

mah kelihatan riang dan gembira sbb seronok ada org nak snap gambo dia kot..kikiki


awat ngan fira tuh??
tak abes2 ngan gaya cute dia..
kua3


apekah????


aku yang poyos jer..huhu
dok memilih buah pelam tuh..
walhal kalo kat kampung aku bleh amik free ja bapa biji aku nak..
kikiki..


ngeh3
*
*
*
*
huk3
takat ni ja yang aku dapat luahkan malam nih..
mesti boring gila kan..
aku pon rasa cam xda idea gila nih..
wokeyh, kita bjumpa lagi dalam siaran yang seterusnya..
bubyeeeeee!!!


aku
28/5/2010
1:15am

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers