Wednesday, November 3, 2010

aku sebiji betik.

salam..untuk post kali nih aku nak cerita tentang beliau..beliau memang yang amat aku suka..
kalo tgk rupa dia mmg boleh buat aku tertawan..kikiki..
(jgn jeles yer awak, bukan mamat ensem pon)
.......................................................................................
.......................................................................
....................................................
..................................
.......................
..............
........
...
beliau ni cuma sebiji betik ja..
betik yg aku amik kat belakang kafe..
hehehe


ni la rupa betik yg aku kidnap bersama fira n fiza tuh..
dok menghijau lagi buah nih..
kalo nak amik yg oren2 kat pokok alamatnya kena taman sedniri la..
kompom xsempat punya..
peminat betik ni ramai..
bukan kami ja..
hahaha



setelah diperam dalam bilik..
dah kuning cket2..
nampak x..
hihihi..



dan semakin menguning..
skali tgk da mcm best kalo makan..
tapi xbrani lagi takut keras lagi..



tada.....keesokan harinya..
aku da xsabo sgt tgk betik nih..
rasa mcm dah boleh dibedah..
hek3..
time ni kalo xsilap aku dlm pukul satu pagi kot..



jeng2.. taw x kenapa aku balut balik buah nih..
sbb still keras lagi isinya..
nmpk mcm da best bleh makan..
huh.. indah rupa dari isi..
ekeke..
sian betik nih dah cedera..:)



haaaa...ni pulak lpas aku bgn tido..
dlm pukul 2 ptg..hari yg sma..
sbb tu korg tgk tarikh tu sama..
bezanya pagi buta n ptang tang2..
time ni aku bgn dengan rasa lapar yg teramat..
n terus teringat betik pagi tadi..
hehehe..
sengal x..
nasib baik check2 ja aku tgk betik nih da mcm ok..
dah siap utk jd korban aku..
kih3..




yeah.. dah botak betik ni aku kerjakan..
untuk santapan putri2 yang mls nak kuar cari makan..



yezza.. beliau telah belah dua..teringat pulak peribahasa bagai betik dibelah 2..
acececece..sepadan jer kan..



nah.. inilah hasilnya..
time nih mulut2 sang putri yg semuanya pemalas dah siap nak baham beliau..
uwwwwwa.. sedap sgt..
manis bak darah putri2 tersebut..
huhuhuhu..
*
*
*
*
dan ini pula..klon betikkah??


hihihi.. saja nak bagitaw.. pelam pon best gak..
ala2 ibu mengandung plak aku nih..hihihi..
okla sampai sini dulu aku merapu bersama beliau si buah betik..
nak jugak ke??
dah hbes pon aku n da geng baham..

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers