Sunday, November 14, 2010

~entri terakhir~

salam..
nak hilangkan boring ni..
dah letih aku study..
wawawa.. gaya mcm dah khatam semua yer..
hihihi..
esok dah nak exam..
besh giler dah last paper..
jangan salah phm pulak..
ni bukan entri terakhir aku buat selamanya..
tp ni entri terakhir sebelum aku hbeskan exam esok..
n sebelum aku balik..
besh2..
tunggu aku balik rumah pulak ler nak hupdet..
tu pon kalo ada keizinan..
maklumla kat umah aku tuh ramai sgt kanak2 ribena selaku cucu2 mak aku..
pantang jer tgk mak sedara dorg yg penyayang ni buka lappy mesti menyibuk sama..
nak tgk upin ipin ler..
nak main game ler..
ngaco jer..huhuhu
tp dorg kan kecik lagi..
layan jela..
kalo x mau meraung satu rumah..
aku ni pulak spesis xsampai hati nak marah2..
hahaha.. xsampai hati la sgt..
*
*
ow2..tu crita kat umah..
yg penting aku dah bjaya hbeskan 3sem foundation sebelum melangkah ke alam degree..
hua3..
beshnyeee taun depan dah masuk 1st year degree..
xdala aku nerd sgt jadi budak junior kat maktab ni..
taun depan aku dalam program P ok.. bukan PP lagi..
bukan budak2 lagi ok..
hihi..
kalo x kak2 senior mesti ckp "korang PP lagi..lmbt lagi la nak hbes"
(PP tu mksudnya program persediaan, P utk program..da xde persediaan)
kak, saya mmg xsabo nak hbes blajo..
saya xsabo nak keja kak..
saya xsabo nak tawen kak..
hahaha...gedikkkkks
*
*
penghabisan sem ni..
gud bye perhimpunan tiap2 pagi isnin..
gud bye kuliah yg tiap2 hari yg start pukul 7.45..
gud bye perjumpaan2 yg selalunya kami kena paksa hadir..
gud bye bilik tito~~taun depan nak tukar bilik..yes2
gud bye roommate..taun depan tukar roommate..besh jugak
gud bye helwi yg tiap2 hari jumaat tu..
kikiki..
*
*
esok ptg aku dah nak melangkah keluar dari IPG KPI ni..
kejap jer..
cuti sem 1 bulan lebih jer..
tp cukupla tu..
dok lama2 kat umah pon boring gak..
*
*


gamba masa g HELWI..
masuk lambat so kena duduk blakang laaaa..
huhu
*
*
okla..
nak buat sentuhan terakhir utk exam esok..
kang xleh jwb naya aku..
esok pagi2 da kena g dewan besar nik muhyidin musa..
doakan aku yer..
tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers