Tuesday, November 2, 2010

kami pencinta buah ~~


Salam semua… emm aku keboringan nih.. xtaw nak buat apa.. jam sekarang menunjukkan pukul 6.15am.. perut kekenyangan belasah nasi yg aku bawak balik dari jumuan PERWIRA tadi.. hahaha.. besh sgt2 bila fir n how menggiles mcm aku.. pukul 5 pagi pon terasa nak makan nasi.. hahaha.. emang dasar perut stoking semuanya..
elok sgt la tuh.. lepas ja mandi tadi perut terus lapar.. then makan sampai azan subuh.. pastuh smayang terus.. hihihi.. bukan selalu smayang subuh awal waktu mcm nih..hahaha..
heran jugak kenapa aku tak ngantuk2 dari tadi.. petang pon aku tak tido..kan aku kena btugas utk majlis persaraan Puan Ramoh..ekekeke..ooooops..baru aku ingt aku ke London gak tadi dari pukul 6 sampai nak hbes maghrib.. xsedar ok ! xda sapa pon kejut aku..wawawawa
fir n how pon sama la jugak.. tak tido langsung sampai sekarang.. letih aku tgk budak 2org tuh.. tgk movie mengalahkan melawat org sakit.. menangis mengalahkan org kena cerai talak 10..haha.. sentimental btol aku tgk auni zafraa n fiza how ni.. dah sebaldi kot air mata dorg kalo aku tadah tadi..hahahaiperboll..
xpela..dorg layan movie..aku mls nak join..kang sekali ngan aku berdrama..xmau2..so, aku layan la blog ni pulak..
tadi aku dok belek2 album gambar dalam laptop aku nih.. tiba2 ternmpak pulak gambo2 yang di snap oleh fir masa nak balik dari kelas hari apa ntah..ekeke

kalo kome sume nak taw.. maktab aku ni ala2 dusun cket.. semua jenis buah ada..
nak turun je tangga ke hostel.. u all bleh tgk buah2 nangka yg sedang membeso..
tapi xmasak lagi..hihi



mula2 tadi snap dari jauh..tp fir xpuas hati kalo xleh tgk dari dekat.. n sempat lagi buat idea giles nak amik buah nih.. walhal terang tang2 buah ni xmasak lagi.. nasib baik aku ada kat tempat kejadian..so, sempat la aku bangkang si fir tuh.. kalo x malu kat org weyh.. xpenah dibuat org amik buah nangka nak peram dlm bilik..hahaha



interfrem skali.. alang2 amik gambo buah nangka baik amik gambo dua org anak dara ni sama.. hihihi



turun jer tangga korg akan nmpk pokok pisang..
tapi setakat ni kami tak terpesona lagi la dgn pisang ni..
hahaha



lps tuh ada jugak pokok betik..
byk pokoknya..tapi snap sepokok udah ler.. dulu buah lebat awwww sampai ada pokok yg tumbang sbb xmampu nak menanggung..tapi dah ada org amik la..
antara org yg slalu kidnap buah betik kat cnie kami la...hahaha
kalo kami tak amik sapa lagi nak amik..slalunya cleaner ja slalu baham dulu..hek3



pokok kelapa @ nyiur ni pon ada gak beb.. tapi ni kalo mimpi pon xdapat..
kena tunggu monyet2 kat blok E tolong petik baru kami boleh minum air kelapa muda kat cnie kot.. nak lagi senang baik p warta ja..mcm2 ada..kikikiki

begitula alkisahnya kami setiap kali pergi n balik dari kelas..mesti usha2 buah2an yang ada kot2 bleh kidnap..
dulu aku sowg jer buat kerja mcm nih sampai budak2 nih panggil kat aku gadis tropika..pantang nampak buah ja mesti nak.. xkisah la apa jenis buah pon..janji sedap dimakan..huhuhu
sekarang ni nmpknya bukan aku sorg ja yg jadi gadis tropika.. sapa2 yg kawan ngan aku semuanya dah terjangkit sampai kadang2 tuh mengidam nak makan betik tgh2 mlam buta..hahaha.. teruk2

lama gak aku menulis entry nih.. sekarang dah pukul 6.51 am.. lambat jugak la dok menunggu upload gambo lagi..line beruk beng ni slow sgt.. so nak upload gambo pon slow la..
ok lah.. aku nak main game pulak.. rindu kat zombie2 aku..
tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers