Tuesday, November 2, 2010

majlis persaraan Puan Ramoh

salam..
hari nih.. tadi..pukul 2.30 ptg tadi..giliran aku pulak bertugas untuk hari persaraan lecturer kat IPG KPI tercinta aku nih..
hari ni turn Puan Ramoh plak bersara..
xceli aku xkenai pon mana satu Puan Ramoh nih..
dari jabatan mana pon aku xtaw..
hahaha..
n tadi baru aku tgk muka Puan Ramoh tuh..
mmg sah aku xpenah tgk pon sebelom nih..
mmg student bertuah btol aku nih..
hihihi

syanteeeeeek kan flower basket nih..
awak......kite nak gak boleh...hahaha..gedikssss

hadiah mcm ni pon kite nak...
xkan kena tggu bsara kot..
kekeke


dok menunggu majlis start..
majlis ni start pkl 3.30..
2.30 da pegi.. ish2 baik btol..

tukar org plak..
huhu

dah hbes keja aku time nih..
kelihatan Puan Ramoh dok bersalam ngan student2 IPG KPI yer..
dorg beratur panjang2...

apa motif aku snap gambo nih..
jejaka kat depan tuh sebagai modelkah..
hik3

ramai gak student2 nak nak jumpa buat kali terakhir ngan Puan Ramoh nih..
hihihi..

ok la..
jam menunjukkan pukul 4.04am..
aku nak g mandi jap..
panas gilessssssss..
tadi pegi jamuan perwira pon tak mandi..
hahahaha..
xsenonoh btol anak dareeees nih..
k tata

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers