Saturday, July 14, 2012

karnival sukan kolej kediaman 2012

Assalamualaikum =)


seperti yang telah aku mentionkan dalam post yang lepas-lepas, aku merupakan student yang suka menambah lemak di bilik dan agak jarang ke padang. kalau aku pergi padang tu mesti ada sebab tertentu and untuk semester ni hari ni adalah hari pertama aku jejakkan kaki ke padang sempena karnival sukan kolej kediaman IPG KPI.

oh ye, hari ni aku and 5 orang lagi classmate bertanding aw untuk sukaneka. dah wajib setiap kelas hantar satu group, kalau tak wajib jangan harap aku nak turun awal-awal pagi ke padang pulak tu. baik layan mimpi :p



inilah yang aku maksudkan =)



kame-kameha. baju yang paling cantik tu ler group kelas aku huhu.



aku layak main sukaneka jer, bukan bola jaring macam depa dok main tu. bola jaring tu depa lawan antara IPG zon tengah



yeah! super saiya jadi group number 1 kena main hari ni 



suspennyew. nape main ikat-ikat mata ni kikiki.



ini la game pertama. kami kena tutup mata lepas tu cari bola then masukkan dalam baldi. agak susah yer kawan-kawan. nak cari bola memang senang tapi time nak cari baldi tu yang susah sikit



nampaknya najwa begitu gigih mencari bola kehkehkeh.



kawan-kawan yang lain akan menjerit untuk bagi arahan. memang boleh pecah peti suara aku macam ni



juja tersentap sesaat bila ada paparazi nak snap gambar beliau. 



hobi juja tutup mata bila ada kamera hihihi. senyum-senyum kambing kat gerai sebelum start game yang lain pulop



roommate paling sweet jatuh kepada dak fira and nida ler. erk, geli!


nampaknya main sukaneka pun ada yang tercedera. nasib baik ada mardzati si PBSM yang setia membantu rahmah yang terkoyak seluarnya then tercedera lututnya hahaha.


lastly aku rasa enjoy jugak la hari ni sebab dapat membakar lemak-lemak yang berkepuk kat badan aku ni. ok bye !



3 comments:

Ana Farhana said...

wahhhh, seronok nye awak...

Kekzamanis said...

Seronoknya klu dapat join sukaneka.. Lama dah tak bersukaneka.. =)

kakyongnida said...

seronok3 huhuhu

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers