Thursday, September 20, 2012

burger bakar gergasi

Assalamualaikum =)


petang tadi roommate sibuk nak makan burger. dia kata air liur dia meleleh-leleh lepas tengok burger bakar yang kak ana makan. sebenarnya bukan roommate jer yang macam tu. aku pun teringin gak nak rasa burger bakar tu tapi buat senyap jela. nasib baik ada roommate macam fira hihihi. petang tadi fira merempit sorang-sorang pergi cari burger bakar dekat dengan econsave bangi.



tadaaaaaa. fira kata ada burger ni ada banyak saiz. dia pilih saiz yang paling besar punyer. rege rm16 sebiji



wow! cantik menarik tertarik lah kau ni burger



meleleh-leleh =)



burger ni dah selamat mendarat dalam perut aku fira and rahmah. kami kongsi 3 orang tau. jenuh nak makan sorang burger besar ni. boleh pecah perut den 


fira kata nanti nak belanja sosej gergasi pulak. baik roommate. nida tunggu sosej tu ngehngehngeh.

ok bye!



11 comments:

Nadiah Sidek said...

ramai juga yang kata burger bakar sedap. balik malaysia nanti la baru akak dapat rasa..huhu. rindu burger kat malaysia!

nida husna said...

burger ni mmg sedap kak. cepat2 la balik msia hehehe.

ieda said...

mak aihhh
seyess besar dan enak
banyak kali dahh tgk kat blog kawan2 ..
huhuhu bilelahh nak pi dan merasa niee huhuhu

QA's ~ mamapapa said...

akak prnah makan giant burger kt shah alam,bangi nye bm try lg :) jmput folllow kmbali,ye :)

nik ros said...

tak pernah lagi makan burger bakar ni.teringin jugak nak try.besar nya.sis ni boleh kongsi mkn 5 org ni..hehe

Misz Mieza said...

Sedap meamg sedap kan burger bakar nih? MM makan ari tu kongsi ngan hubby.. Tu pun macam nak termuntah dah nak abiskan.. Tapi yang kitorang makan tu RM13 jer.. Rasanya dah mahal bebenor dah tu.. Rupanya ada yang lagi mahal.. Ish2!

Atiqah Wadiah said...

mmg gergasi beger ni..hehe :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

terliur tgk ni..huhu.

Haslina Harun said...

salam ziarah

Dah pernah cuba ..sedap memang sedap..tapi tak leh makan selalu
sebab mahaiii

tiefazatie said...

tktnya..adui la..besar sgt!haha

mamawana said...

Salam sweetie..

Besaq burger. Meleh sedap nyerrrr..

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers