Saturday, April 28, 2012

cara nak buang facebook timeline

Assalamualaikum =)


hari ni seronok sikit sebab dah dapat balik old blogger interface. makanya dashbord aku pun tak serabut dah hihihi. suke ngaaat =) bertambah hepi bila timeline yang menyerabutkan wall aku dah berjaya diremove. tak payah aku pening-pening tengok wall sendiri dah. dah paham aku sistem timeline ni. post aku dah jadi tunggang terbalik. tu yang aku tak suka. semak sangat

tadi dok try-try google, aku terjumpa satu blog yang bagi aku solution macam mana nak remove timeline facebook. kalau nak tau tengok la kat blog tu ( click here )

baru nak merajuk dengan FB awwww. nasib baik selamat huhu.


kalau dah buka blog tu ikut jer step yang dia suruh. insyaAllah berhasil punya 

ok bye !



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers