Friday, May 11, 2012

persediaan untuk peperiksaan

Assalamualaikum =)


dupdapdupdap. aku rasa macam debaran semakin terasa la pulak. minggu depan dah start exam tapi satu habuk pun aku tak sentuh lagi. sekarang aku fikir nak balik rumah ja ni hihihi. exam pun belum start dah kalut nak balik. maklumla dah 2 bulan aku tak balik, memang rindu tahap cipanzi dah ni dekat family aku =)

dengan ini aku memutuskan untuk hold kejap aktiviti berblog sebab aku nak tumpu untuk exam pulak. lagipun sekarang ni tak ada benda menarik pun nak ditempek kat blog aku ni. aku sekarang merupakan seorang student IPG yang bakal menghadapi peperiksaan and akan menghabiskan semester 3. hari grad dah semakin hampir kikikiki. ada dua tahun lagi la :)



jadual exam aku. nebes la pulop tengok jadual ni



Doa memohon kejayaan cemerlang:




semoga Allah mempermudahkan segala urusan aku  untuk menghadapi peperiksaan kali ni dan semoga aku dan rakan-rakan mendapat kejayaan yang cemerlang dalam peperiksaan akhir semester 3, 2012. ameeen



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers