Monday, May 7, 2012

photoshoot PISMP 3.01

Assalamualaikum =)


lebih kurang dalam sebulan yang lepas ada dua orang pemuda datang ke maktab aku. lepas tu depa panggil setiap kelas untuk tangkap gambar termasukla kelas aku. rupanya dua orang pemuda tersebut adalah photographer yang datang entah dari mana huhu. 

lepas tangkap gambar dua orang pemuda tu kata sapa nak beli gambar ni boleh bayar deposit rm10 dulu. sapa yang tak nak beli pun tak pe dan entah kenapa kali ni aku tewas dengan dua orang photographer tersebut. sebelum ni hati aku memang keras tak pernah rasa nak beli gambar tapi kali ni  aku beli dengan harga rm20 =)

dan hari ni gambar tersebut dah siap. nah inilah hasilnya 



tak cukup pun dak kelas aku ni. memang excited aku nak tengok gambar ni tapi tiba-tiba aku tersentap kejap. punya la dok cari-cari nama aku tapi tak jumpa. rupanya depa tersalah tulis nama aku. tetiba pulak nama aku bertukar jadi huda. haish jauh jugak nida dengan huda. murka den !



candid photo. tah apa-apa budak laki kelas aku ni



candid again tapi tanpa sebarang alatan


lepas tengok gambar ni terus rasa nak edit gambar-gambar yang bersepuk dalam laptop aku ni lepas tu nak pergi cuci sendiri :)

ok bye !




4 comments:

Ayu said...

wahh...cntik gmbr candid tuh, siap ngan props bagai, :)

ecadwinkyasha said...

satu hari ne pasti jadi pengubat rindu buat teman-teman.hehe :)

kakyongnida said...

betul2. dah grad nanti mesti terkenang balik zaman2 sekarang

Kotak Mancis said...

xramai membe dlam kelas.. mesti semua semua sempoi kan

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers