Thursday, May 3, 2012

cuti-cuti malaysia @ Taman Botani Putrajaya

Assalamualaikum =)


celcom broadband ni dah betul-betul menguji kesabaran aku. line lembab gile walaupun aku baru jer bayar rm150. aku rasa tak lama lagi aku nak berpisah la dengan celcom. nak try digi pulak =)

dari semalam lagi aku dok tunggu upload gambar tapi hari ni baru sempurna semua. ni pun aku tunggu dari petang tadi. sabau jela

malas nak emo lama-lama, hari selasa lepas bersamaan dengan cuti hari pekerja kami ramai-ramai berkonvoi ke taman botani. kami tu maksudnya classmate aku hihihi. Alhamdulillah rehlah yang dirancang berjalan dengan lancar walaupun tak dapat nak berbasikal sebab orang ramai sangat



baru sampai. gegirls semua dok siapkan makanan, manakala boboys pergi tempah basikal :)



menu utama untuk breakfast. roti sandwich yang dibuat dengan kasih sayang oleh rahmah, wa, fiza, nida and nisa di awal pagi



sebelum makan kena baca doa dulu. baru setan tak curi makan sama huhu.



berselera betul depa ni makan. nampak sangat sedap =)



bajet kembar tak seiras. sorang hidung kemek, sorang lagi hidung boleh sangkut baju muahahaha.



kanak-kanak ribena PISMP 3.01



nampak macam suka-suka tapi sebenarnya kami tengah main " killer game" hihihi 



giliran haziq disoal siasat (^_^)




lepas main kami makan lagi



kanak-kanak versi macho sikit 



suke ngat gambar ni walaupun muka aku tak muncul di situ




cover album untuk semester 3 yang bakal berakhir tak lama lagi huhuhu.



the lucky-lucky bukan superman




tengah bergurau senda tetiba ada sorang kakak datang tegur kami. ayat kakak tu lebih kurang macam ni la " eh korang, boleh ambil masa sikit? sebenarnya saya tengah mencari pekerja untuk siram pokok-pokok kat taman ni. so, sapa yang berminat boleh la isi borang untuk interview

sebab tu la budak-budak kat atas tu tengah sibuk dok mengisi borang. depa ja yang berminat nak kerja kat taman botani huhu. tipu jer ! 




last shoot sebelum balik. nanti kite datang lagi ek sini. tak puas lagi jalan-jalan


ok bye !



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers