Monday, March 18, 2013

benchmarking at SMAP Labu

Assalamualaikum =)


hari jumaat lepas kita pergi sekolah menengah agama persekutuan labu sebab ada benchmarking atau dalam bahasa melayunya adalah lawatan penanda arasan sempena program Bina Insan Guru untuk semua student semester 5.

memang kita kena pergi sekolah berprestasi tinggi sebab nak dijadikan contoh kan. sebelum ni kita dengan ajk batch yang lain rancang nak ke SK Seri Puteri tapi tak jadi. nasib baik Smap Labu sudi terima kita. 


dekat gate sekolah. kita dah biasa dah pergi sekolah ni sebab adik kita sekolah kat sini. jadi, takda lah macam jakun sangat bila masuk sekolah cemerlang macam ni. maklumlah kita dulu sekolah biasa-biasa ja muehehe.



semua orang tengah kusyuk dengar guru besar cemerlang sekolah ni bagi talk. kusyuk la memandangkan beliau agak tegas. lebih kurang klon pengarah ipg kita la jugak. hmmmm memang orang cemerlang macam tu kot bhahaha.



lepas dengar ucapan guru besar, kami ada slot jalan-jalan kenal kawasan sekolah. time ni la kita ambil peluang jumpa dengan adik kita yang belajar kat sini. lepas tu kawan-kawan kita paksa kita ambil gambar bertiga macam ni hahahaha. siapakah gerangan lelaki itu? mungkin bakal abang ipar adik kita kot :p tapi lelaki tu berdiri tegak mengalahkan tiang kat belakang bhahaha.



dok jalan-jalan pusing kawasan sekolah pastu tengok kelas, tetiba terserempak pulak dengan kelas student dari thailand. cute je budak tu dok layankan kawan-kawan kita. nama budak ni Huda Lohma. tak sempat pulak nak tanya maksud nama dia =)




yang ni baru betul kakak dan adik. tapi orang cakap adik lagi matured dari kakak. bukan apa, mereka yang tak paham erti awet muda ja yang akan cakap macam tu muahaha.



my classmate =)




kesian, muka kita terlebih nur pulak hari ni. 


dah penat nak kita-kita dah, rasa macam pusing je lidah nak sebut kehkehkeh. nasib baik ada gak kesempatan nak update. ok bye !

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers