Friday, March 22, 2013

jamuan dengan En Mohzir

Assalamualaikum =)


untuk sem ni salah satu subjek yang aku ambil ialah olahraga. kami belajar subjek ni dengan En Mohzir. best gila woooo belajar dengan beliau sebab beliau adalah pensyarah yang sangat sempoi dan baik walaupun suka nganjing orang muehehe.

memandangkan kami dah habes belajar olahraga, sebab baki sem lagi sebulan kami akan ke sekolah :( jadi en mohzir belanja kami makan. kami tu maksudnya aku dan dak kelas la. sepatutnya pagi tu kami ada kelas olahraga, tapi sempat pulak kawan kawan aku mengayat en mohzir tak payah buat kelas. tu yang terjadinya jamuan kecil kecilan ni :p nasib baik en mohzir layankan jer.


en mohzir bagi duit then dak kelas aku yang pergi order makanan kafe. 



menu sarapan sponsor by en mohzir. sebenarnya hari jamuan ni adalah sehari selepas kejohanan olahraga. jadi, mood nak belajar pun tak da sebab letih habes lagi.



en mohzir =)




dak laki kelas aku



dengan dak pompuan pulak.


sedih lepas ni dah tak ada olahraga. lepas praktikum sebulan terus exam. then habes la sem 5. nanti sem 6 dah tak ada olahraga dah. 
ok bye!



1 comment:

ZWAN SABRI said...

aiseyh, bertudung labuh semuanya.. good2.. :)

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers