Wednesday, August 29, 2012

koleksi lukisan pelukis di malaysia

Assalamualaikum =)


kononnya nak buat tajuk gempak sikit hari ni :p 

sebelum ni aku dah pernah tulis yang dalam semester ni kami kena siapkan lukisan untuk assigment seni dalam pendidikan(SDP). jadi hari ni lecturer dah mintak kami hantar lukisan masing-masing. makanya aku pun semangat+ plus excited la nak meng"usha" lukisan classmate yang lain. maklumlah lukisan sendiri tak berapa nak syanteeeek :)



ini lukisan orang kolompo, yang aminah halim punyer. kononnya tak pandai lukis and mewarna la kan huhu



ini lukisan puan nawal. untunglah dah bersuami, boleh buat sumber inspirasi =)



aida punya lukisan, sangat mesra alam ;p



yang di aisyah punyer. mungkin tu sampan yang aisyah guna untuk balik ke terengganu hihihi. 



ni nor punyer. nor tengah tunggu feri berlabuh sekarang ni 



wuyooo. siap ada orang buat gimnastik tu haha. hebat sungguh lukisanmu wahai tintazafraaa.blogspot.com



lukisan nisa a.k.a husniyah bazlaa



juja punyer lukisan. orangnya gebu, lukisan pun gebu kehkehkeh



ni lukisan orang yang tak pandai mewarna langsung. menipu punya hakim najmi :)



ajlani adalah pemilik lukisan ini =)



lukisan prince daus. dia kata hebat tak lukisan aku? siap ada petir tu... muehehe



bunga tulip kak nadia



wah, ni tak lain tak bukan semestinya yang siti rahmah binti abu bakar yang punya hahahaha. dia dah lukis siap-siap rumah untuk dia dengan IO time tua nanti


tu jala lukisan yang berjaya di snap oleh mamarazi. ada lagi beberapa lukisan yang menjadi hak cipta terpelihara hehe. lukisan aku dah pun dipublishkan sebelum ni. rasa nervous pulak tengok lukisan orang lain semua cantik. takpe lah, orang tak berseni nak buat macam mana kan. nanti kena cipta lagu pulop, entah apa nasib aku :) doakan aku berjaya buat yang terbaik yop. bye!





3 comments:

Misz Mieza said...

wah! Kreatif2 belaka.. Pandai kawan awak melukis ye.. Nice! ^_^

ju said...

gebu la sgt.
haha

nida husna said...

tu kenyataan ju kahkahkah

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers