Wednesday, August 8, 2012

moreh @ yogan fruz bangi

Assalamualaikum =)


banyak agenda yang aku dah buat semalam. mula-mula pergi beryl's chocolate factory lepas tu pergi berbuka kat restoran ayam penyek. walaupun perut still buncit masih lagi ada hati nak menikmati yogurt kat yogan fruz bangi. oh, sesungguhnya bangi memang syurga makanan. nak apa semua ada, cuma kena pastikan poket penuh jer .



aku tak pernah pergi tutti frutti kegemaran najwa latif tu jadi aku taktau  la dorang serve macam mana. tapi kalau kat yogan fruz ni korang boleh pilih perisa yang korang nak pastu baru depa buat. ni baru sikit, ada banyak lagi perisa yang boleh dipilih. rambang mata den =)



hiasan-hiasan yang bakal mengikis duit anda =)



wah, inilah hasilnya. yang purple tu rahmah punya perisa raspberry dengan oreo, harga rm15 kalau tak silap aku. yang satu lagi kak nida punyer. aku kalau pergi mana-mana pun haruslah pilih perisa strawberi.peberet aku tuh. aku punya harga rm16. tapi sangat berbaloi sebab sedap giler



bukti kami di yogan fruz. gambo ni aku curik kat page fb yogan fruz bangi hihihi. owner kedai ni memang sangat ramah, dah la suka ambil gambar setiap costumer yang datang =)



just tapau it. memang kena tapau sebab kami beli sorang satu, dah la banyak pulak tu. sampai sekarang aku terasa lagi kesedapan yogurt tu. maklumlah pagi tadi terlepas sahur kehkehkeh.

 ok bye !



kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers