Thursday, November 3, 2011

shooting PISMP 2.01 dengan Puan Zubidah

Assalamualaikum =)

tajuk entry ni memang takleh belah. haha. bukan aku yang pilih. tapi aku just tulis balik tajuk folder gambar yang aku amik dari classmate aku. bukan shooting sangat pun. lecturer BM Literasi kami mintak nak bergambar dengan kelas aku. katanya nak buat kenangan sebab maybe lepas ni kami dah tak belajar BM. so, kami dah tak jumpa la beliau. bukan tak jumpa terus. boleh lagi jumpa kat kafe ke. kat library ke. cuma tak dapat jumpa dalam kelas jela. :) 

sebelum photoshoot tu kami buat makan2 dulu sikit. takkan terus nak tangkap gambo jer. tak best la. 

cute girls are listening to a speech from Puan Zubidah. 


sangat kusyuk yer mereka ni. please ignore the beautiful view behind them. mehehehe


the boys. ada 3 orang ja. sorang lagi dok tangkap gambar. sorang lagi invisible. haha


aku tak ingat apa yang lawaknya time ni sebab semua orang dok gelak tu. :)


yee. masanya sudah tiba. kek secret recipe tu bukan kami yang beli. tapi Puan Zubidah yang bawak. tq Puan. 


see. how sweet my lecturer. lecturer hangpa ada? muahahaha


orang dah tak pandang kek giant kat sebelah tu. semua dok tunggu kek Puan Zubidah. :)


semangat eh semua.


we love puan zubidah. 


juta. juta. jutaan terima kasih kat Puan Zubidah sebab ajar kelas kami sem ni. terima kasih jugak sebab sayang kelas kami lebih. ekeke. segala peringatan dan nasihat Puan akan saya ingat sampai bila2. "nak jadi cikgu kena tambat hati semua murid. jangan fikir latar belakang murid. layan semua murid sama rata."


dah kenyang. sesi tangkap gambar pun start. kononnya ni lah side yang cantik sikit dalam kelas aku. tempat lain semua macam tongkang pecah. agak2 najib nak bagi 5 bintang tak kat kami kalau dia tengok background kat belakang tu? hahaha


sapela cameraman ni. sampai ke ceiling dia nak tangkap. huhuhu


ready2


one


two


three


sweet. tamatlah sudah sesi tangkap gambar dengan Puan Zubidah. terima kasih banyak2 puan. ada rezeki belanja la kami lagi. ehehehe

aku dah boring asyik pakai baju yang sama kalau tangkap gambar kelas. cepat2 la buat baju kelas baru kawan2. :)

ok. tata



Puan Zubidah telah kembali ke Rahmatullah pada 13 Julai 2012. semoga Allah tempatkan beliau di kalangan orang-orang yang soleh/ solehah. we miss u puan. puan adalah pensyarah terbaik dihati kami 




No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers