Friday, March 9, 2012

jamuan kelas di restoran Al-Sinni Bangi

Assalamualaikum =)

hari ahad lepas aku and semua classmate aku buat jamuan kat restoran Al-Sinni, Bangi. dah lama plan nak buat jamuan kelas kat luar akhirnya terlaksana jugak. restoran ni dekat jer dengan maktab aku. kalau jalan kaki pun boleh sampai tapi jenuh juga la nak berjalan tu. kat restoran tu ada steamboat and BBQ. memang kami pilih makan steamboat pun. sebab tu pergi restoran Al-sinni. 

jamuan start pukul 6.30 petang sampai kami semua kenyang kaw-kaw. nak makan kat sini kena bayar sorang rm19.90 kalau tak silap aku la lepas tu boleh makan apa saja sampai perut buncit. tak da limit masa kau nak makan berapa jam pun.


restoran yang simple. owner restoran ni kata pengarah maktab aku selalu makan kat sini =)


budak-budak laki kelas aku.


selain stemboat, makanan tambahan lain pun ada. yang paling best ada ice cream :)



baru starting




comel bintang tu.padan muka dah kena gigit-gigit sampai lumat dengan aku


sebelum makan owner restoran ni dok mengajar kami makan pakai chopstik,time aku nak amik gambo dia terus dia mengelak ngehngehngeh. apapun uncle ni amat sporting. suka i


masing-masing tak guna pun chopstik tu. payah sangat nak makan



semua bajet haha.

makan jangan tak makan


lepas masing-masing dah kenyang kami main tukar-tukar hadiah pulak

jai dapat hadiah aku. fiza dapat hadiah dari jai


minah dapat hadiah daus


nor dapat hadiah nawal yang bakal jadi bini orang minggu depan


bakal ustaz dan ustazah PISMP 3.01


sayang classmateku. lepas ni kita pi berbasikal kat taman botani pulak yer =)


aku dapat hadiah jue. i like this book walaupun orang indon punya bahasa. thanks jue.



pesanan comel dari jue. sory jue. buat masa sekarang aku malas lagi nak baca buku ni. hari tu aku cuma sempat baca dua tiga mukasurat ja. tunggu aku hantar semua assigment dulu baru aku khatam buku ni hihihi.

dah la tu. aku lapar gila time buat entry ni. so aku tak boleh tengok makanan lama-lama. rasa macam nak gigit ja laptop aku ni huhu. malam ni aku balik kampung. cuti seminggu lepas tu kena pergi sekolah kat sabak bernam. k babai



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers