Friday, March 2, 2012

cendol best depan DENSO Bangi

Assalamualaikum =)


mood dua tiga hari ni asyik fikir makan jer. pagi makan tengahari makan petang makan malam makan. maunya lomak kat badan den ni tak bertambah. den ingat nak diet tapi rasa macam malas ja hahaha.

sapa tau jalan ni kat mana? ok tak payah jawab. meh aku bagi jawapan terus. ni dekat depan DENSO Bangi. sapa taktau DENSO tu apa sila google sekarang 


kat depan DENSO ada satu gerai tepi jalan. kecik jer gerai dia tapi classmate aku cakap makanan kat sini sedap so, aku and da gang pun try la. Minah dok mencedok kuah laksa. aku nampak pekerja memang sorang ja kat gerai ni.tu pon dia dok sibuk buat cendol ngan ABC. kalau nak makanan lain kena layan diri jer


ada orang laki ja makan kat sini huhuhu.sebelum ni aku lalu tengok sebelah mata ja gerai ni. ni first time kami singgah


laksa dia bagi aku tak sedap hahaha. kejam x statement aku. tapi memang betul tak sedap pun. 


mee rebus yang agak tak sedap jugak. tapi rasa dia ok sikit la dari laksa tadi



haaaa. yang ni sedap.cendol ni memang terbaik la kat bangi. harga pun murah. maybe lain kali boleh singgah beli cendol ja kot. makanan lain beli kat tempat lain ja. ABC tak try lagi. mungkin sedap kot =)


benda ni kalau kat kedah orang panggil passembur tapi kat selangor orang panggil rojak. bukan kat gerai tadi eh. aku makan passembur ni kat PKNS tadi. sedih jugak 2 3 minit sebab dulu aku pernah makan dia punya rasa sangat sedap tapi tadi aku makan rasa dia lain gila. tak sedap langsung. kecewa aku takmau order dah lepas ni sobsobsob.


nasib baik ada ABC ni. boleh jugak selamatkan rasa passembur yang tak sedap tu


selamat menjamu selera. babai



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers