Tuesday, January 8, 2013

photoshoot kanak-kanak ribena

Assalamualaikum =)


cuti sem hari tu aku banyak habeskan masa dengan anak-anak buah. boleh dikatakan hari-hari dorang ajak aku bergambo. tapi awal-awal cuti jela aku layankan kalo hari-hari nak layankan jenuh la jugak aku nak layankan huhuhu.

inilah hasilnya lepas aku shoot gambo anak-anak kakak aku yang num 2 ni. depa ni ja yang gila kamera. anak-anak buah aku yang lain semua belagak :p 

muna and syifa' . muna ni kalau sebut jer nak amik gambo terus tukar pakai baju kurung.



ada back hoe kat depan rumah aku =)



the beautiful syifa'


masa tuan backhoe tu tak da baru aku ajak anak-anak buah aku datang sini





3 beradik yang selalu gak bergaduh


peace !





si along ni suka sangat la buat muka pelik haha.






aku suruh depa kutip daun lepas tu baling =)


suka betul depa 2 ni. masa ni syifa' dah ikut mak aku pergi mana entah



senang jer bagi arahan kat budak dua orang ni. apa aku cakap semua depa buat.



yang ni aku suruh buat konon-konon tengah merajuk. jadi pun muehehe.



ok senyum balik :p



big girl. dah 5 tahun dah dia sekarang



nak merempitlah konon



permintaan. dorang yang mintak nak amik gambo kat sini



lepas tu mula la buat aksi melompat. part ni memang depa suka sangat



syifa datang balik :)



along and kakak muna



ececeh. kononla kan buat baik



lompat lagi


suka gambar ni. macam-macam depa buat


3 beradik. tak lama lagi tambah lagi sorang adik


tq abang pinjamkan adik nikon D90 abang. tq jugak sebab bagi adik buat macam harta adik sendiri dah sekarang ni teheeee. 




3 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

Comey betul anak buah Nida... hendaknya si Syifa tu ... comey betul :D

kakyongnida said...

tq hehehe

kakyongnida said...

tq hehehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers