Monday, February 14, 2011

berkhalwat bawa anak kecil..ape kes la...



SEPANG: Taktik seorang duda menggunakan anaknya berusia setahun lapan bulan bagi mengaburi pihak berkuasa ketika asyik memadu kasih dengan pasangan berusia 21 tahun tidak menjadi apabila dicekup pihak berkuasa di sebuah hotel murah di Dengkil, semalam.
Mereka ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Sepang dalam operasi antizina di beberapa hotel murah di Dengkil dan Bandar Baru Salak Tinggi, kira-kira jam 2 pagi, selepas mendapat maklumat pasangan bukan mahrim terutama dari luar kawasan itu menjadikan hotel murah di kawasan itu bagi ‘meraikan’ hubungan sulit sempena Hari Kekasih.
Malah, ketika ditahan, duda berusia 27 tahun dari Dengkil itu hanya memakai seluar pendek dan tidak berbaju, manakala pasangannya sudah berpakaian lengkap.
Operasi bermula jam 10 malam dan berakhir jam 6 pagi itu diketuai pegawai penguat kuasa Majlis Perbandaran Sepang (MPS), Mohd Azran Musa bersama 25 anggota membabitkan penguat kuasa Majlis Perbandaran Sepang (MPS), Polis Diraja Malaysia dan penguat kuasa agama.

Pegawai Penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Sepang, Alfian Ahmad, berkata duda terbabit dipercayai membawa anaknya bagi melindungi kegiatan tidak bermoral bersama pasangannya.

Menurutnya, pada zahirnya, orang ramai akan menyangka pasangan itu suami dan isteri apabila ada anak kecil bersama di dalam bilik hotel berkenaan.

“Tetapi, hasil risikan kami membongkar rahsia pasangan itu tiada sebarang hubungan suami isteri dan anak kecil itu anak lelaki terbabit.


“Kami percaya lelaki terbabit menggunakan taktik membawa anak kecil itu bagi mengaburi mata pihak berkuasa.

“Bagaimanapun, cara mereka memperalatkan kanak-kanak itu bagi menjayakan perbuatan maksiat mereka tidak berhasil apabila serbuan dilakukan penguat kuasa agama,” katanya ketika di temui dalam operasi itu, semalam.

Alfian berkata, siasatan turut mendapati lelaki terbabit sudah bercerai selain mempunyai seorang lagi anak dan memberikan alasan akan berkahwin dengan pasangan pada Jun depan.

:: sumber harian metro::


aduhai..macam2 betol la kan..nak buat maksiat punya pasai sanggup gunakan anak sendiri..kalau dah berkemampuan apa salahnya kawen terus..ni tak, suka sangat buat2 benda maksiat..
moga Allah jauhkan kita semua daripada semua ni..Ameen..


salam maulidur Rasul untuk semoga..sama2 kita jadikan Rasulullah sebagai qudwah hasanah di dalam kehidupan.

7 comments:

dya adriza said...

teruk betul orang sekarang. dah duda tu, kawen je la. lain la kalau da ada bini, x kisah la kalau takut bini nak kawen 1 lg. huhu

nway, salam perkenalan dear =) student ipg gk ek?

mykhalis said...

bila nafsu melebihi akal..sanggup buat ape sahaje

cik ewun said...

iskk xptot kn sekaadar nak lepaskn nfsu guna anak tah pape je

RaRa ShAhErA said...

ish xda moral langsung laa

Zyash said...

Sedih..Kecian kat anak dia ne tau..

Eza said...

melampau btul smpai bwk bdk kecik..

mizz miaizzati said...

cehh ada ke patut bawak anak..kesiannn

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers