Thursday, February 17, 2011

Pulau Pangkor menunggu aku :)

salam..
untuk pengetahuan kawan2 malam ni aku akan ke Pulau Pangkor untuk kursus siri ke2 Pembimbing Rakan Siswa (PRS)... insyaAllah aku akan bertolak pukul 12 malam ni..waaaaaaa..tak sabar pulak rasanya..esok aku tak payah pergi kelas..dapat pengecualian kuliah..best2..ekekeke

semua ahli2 PRS yang akan pergi ni semua kena bayar sorang rm50 jer..murah kan?? ni sebenarnya percutian dalam pakej..sepatutnya kena bayar rm150 seorang tapi rm100 lagi disponsor oleh pihak maktab..
terima kasih yer kepada maula, abg hakim,geog and da geng sebab korg sangat rajin buat kertas kerja then cari tempat semua..aku cuma ikut jer..hihihihi


aku tak pernah pergi lagi pulau pangkor ni..tadi dah search sikit2 macam mana rupa pulau pangkor :)


jeng3...tempat penginapan kami ialah Palma Beach Resort..sepatutnya dalam pakej ktorang akan menginap di Sea gull Beach Resort tapi dah penuh..so terpaksa la pergi Palma pulak..


macam ni la rupa bilik kat resort ni..kami akan duduk 3orang satu bilik..


part paling best ni mandi2 kat laut..


tentatif program..

best2 jugak nak pergi malam ni tapi minggu depan kena pergi BIG pulak...hadooooi letih2..tambah pulak aku tengah geram tak leh pindah bilik..jenuh la aku nak duduk dengan roommate yang sama 5 tahun setengah kat sini..aku nak duduk ngan fira..fira bukan orang lagi..eeeeeei penyelia asrama tu pon satu..
terpaksa la terima macam mana pun.. :(

ok2 tak mau layan sangat mood sedih ni..mungkin ada hikmah tu..yang penting sekarang ni kena packing barang dulu..malam ni dah nak bertolak..
dah sedih2 ni pergi hiburkan hati kat Pulau Pangkor best jugak..nasib baik ada kursus ni.. :)

dan sepanjang 3hari 2malam aku kat sana tak boleh la nak blogwalking..sob3x...hihihi

Ya Allah selamatkan perjalanan kami malam ni dan sepanjang kami di sana..ameeeen

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers