Wednesday, March 2, 2011

stylish blogger award


uwaaaaa..black and white la award ni.. very classic.. i like :)

thank you very2 much to mrs. sabri sebab sudi tagkan award ni kat saya..
sebenarnya akak dah bagi award ni bila entah tapi hari ni baru dapat ambil sebab sekarang ni amat2 sibuk dengan assigment..tambah pulak line internet yang sangat slow..nak BW pun susah..

7 perkara tentang diri sediri :

1) saya seorang yang pemalu tapi boleh jadi peramah kalau dah kenal orang tu

2) saya adalah seorang bakal guru..tapi lambat lagi nak posting..uwaaa

3) dulu2 saya tak minat sangat nak jadi cikgu tapi dah lama2 kat IPG KPI ni minat tu datang senirik

4) saya seorang yang gila2 sikit.. tak suka senyap and nerd2 sangat

5) berterus terang jer kalau ada apa2 yang tak puas hati, tapi still jaga hati orang..ekekeke

6) saya anak ke6 dari 9org adik beradik..ramai kan?? tapi ramai2 tu yang best sebab meriah..kalau semua berkumpul boleh jadi kecoh macam pasar malam

7) dah ada 6 orang anak hasil daripada perkahwinan kakak2 dan abang..muahaha..anak saudara yer!

ok tu jer yang dapat saya kongsikan..
tapi saya tak tag kat sapa2 pun sebab sebab sebab sebab sebab sebab tak ada sebab..hihihihi

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers