Wednesday, August 10, 2011

menu buka puasa

Assalamualaikum =)


Alhamdulillah dah hari ke10 kita puasa kan hari ni. tak sabar nak raya.rasa macam kejap jer. kali ni aku buat post story yang dah basi sebenarnya. tapi nak buat gak. geram tengok gambar2 yang tak diupload.

dah 10 hari puasa baru 2 kali aku pergi bazar. taun ni dah berazam tak mau bazir2 sangat dah. tak mau la ikut amalan Syaitoooooooooon tu. hehehe. kali pertama aku pergi bazar kat depan IPG aku ni ja. tapi tak best sangat. gerai dia tak banyak. pilihan makanan pun tak banyak. kali kedua aku pergi bazar PKNS Bangi. yang ni baru mencabar sikit. nasib baik la time pergi tu nafsu makan aku terkawal lagi. kalo tak mesti aku dah bedal semua ayam golek.sate. segala yang makan lain yang ada kat bazar tu.huhuhu

gerai yang menarik perhatian aku. promosi VIP roti john. tapi tak beli pon sebab tak rasa nak makan roti john pun.hehehe



sodapnye. sekarang tengok rasa terliur pulak.



sungguh ramai orang. best. aku ni banyak usha orang ja dari usha makanan.



yang ni baru usha makanan. nampak macam sedap gile. tapi tak beli jugak. hahaha. memang betol2 kawal nafsu la . aku cuma beli kuih pelita la 10 biji. dah lama mengidam nak makan kuih pelita. huhuhu. pastu adala kawan aku beli lauk sikit untuk sahur



sebenarnya aku dok kawal2 nafsu tu ada sebab la. aku ngan kawan aku dah plan awal2 lagi nak berbuka kat restoran cempaka rimba kat dalam kompleks pkns tu. 



aku ngan kawan aku yang 2orang lagi tu bajet nak makan chicken chop jer. tapi dah memasing terasa anak orang malaysia bukan england. so kami order la jugak nasi goreng ikan masin. kongsi 3orang. memang licin la kami 3orang belasah. kebetulan pulak perut tengah lapar.haha


chicken chop. rasa dia boleh tahan la. tapi lagi sedap nasi gorang tadi



entah kenapa aku pi order fries ni. last2 tak makan pun. tu la. order masa tengah lapar. huhuhu



fish and chip. 


air yang kami bertiga order. aku punya barli ais tu. nak diet konon. :p



haish. entah budak mana yang tersesat ni. muka rakus jer nak telan chicken chop tu. muahaha

okla. aku  nak buat kerja lain pulak. malam ni kena buka puasa kat masjid. takda chicken chop dah. makan dalam talam la pulak. ekeke


3 comments:

ZWAN SABRI said...

chicken chop tu feveret zwan laa.. terliur tengok.. HUHU

MySuaraBlog: Friend Page di Facebook

Pesona Algebra said...

perghh , makan bnyk erkk hiihhii

wahida said...

barli ais tu mmg menggoda betul...

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers