Tuesday, August 16, 2011

selamat bercuti

Assalamualaikum =)

Alhamdulillah dah selesai 16hari semua umat islam berpuasa. lagi 10 hari nak balik rumah. yeaaay. tak sabar gile nak balik uli2 tepung. bakar kuih semprit. tolong balut ketupat. ekeke

esok sempena hari nuzul Quran maktab aku cuti. rasa bahagia bila sebut pasal cuti. boleh la spend time lama sikit atas katil lepas subuh.haha. memang dasar anak dara pemalas. 

tadi lepas maghrib teman roommate aku pergi Hospital Azzarahrah kat PKNS Bangi. sakit telinga dia kata. bangun jer tidur petang tadi terus jadi bengong.hahahaha. tu yang pergi jugak ambil ubat

wahai roommateku. tahniah la berjaya dapat doktor laki yang ensem untuk check telinga hang tadi. hahaha. ingat senang ke nak jadikan angan2 satu kenyataan.


budak 2orang ni peneman. yang berbaju merah tu driver :)


mah, mata hang memang bulat la mah.takleh lawan la mata aku yang sepet tu.patutla bai boleh terpikat.hahaha
yang 2orang ni pun peneman jugak. yang sakitnya sorang jer. yang meneman sampai 4orang. hahaha. aku pun sakit gak ape. sakit perut. wuwuwuwu. dari semalam tak hilang2. 

ok. selamat bercuti bagi yang cuti esok. selamat meneruskan puasa. lepas tu tolong doakan semoga aku jumpa article yang sesuai untuk siapkan assigment BI. dah dua kali kena reject. memang dah give up ni. rasa malas dah nak cari article lain. :p



No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers