Friday, September 16, 2011

aku dah jumpa doodle yang betul menawan hati

Assalamualaikum =)

setiap kali aku blogwalking mesti terserempak dengan blog2 yang gilakan doodle. aku pun suka gak dengan doodle ni tapi takla sampai berminat sangat. sebelum ni aku dok try2 gak tutorial nak buat doodle yang semua orang terpukau bila tengok. tapi hampeh. semua tak menjadi. last2 aku jugak yang jadi tension bila nak buat tak jadi. bila dah tension kepala otak aku akan jadi pening. lepas tu aku kena tido :)

tadi time aku BW aku terserempak dengan satu blog ni. pada aku lain dari yang lain ah dia punya doodle. cantik2. sekarang ni dia tengah bagi doodle yang buat untuk follower dia. so, aku pun amik la satu.hehehe

amacam cun tak? sebenarnya banyak lagi warna yang boleh dipilih tapi aku suka yang warna ni. rasa macam ayu jer bila tengok doodle ni.muahahaha

dia pun ada buat tutorial jugak untuk buat doodle. senang sangat nak ikut. so aku pun try la buat.

hahahahahaha. mesti orang semua pandang sebelah mata ja doodle aku ni. sob3. ok fine! aku mengaku memang aku tak pandai buat doodle. apatah lagi nak warnakan doodle. aku fail lagi.
sedih tau, aku dah search banyak kali dah tutorial nak warnakan doodle. tapi satu pun aku tak paham. last2 jadi macam ni la. macam anak hantu dah aku tengok.hehehe

okla. aku nak tido la. tension cubaan buat doodle kali ke seratus sepuloh kali tetap gagal :(

opppps lupa nak cakap kat mana aku amik doodle tu. kalau nak jugak korang pergi la kat blog Hafizzi Aziz. blog dia memang da best ah. macam blog aku jugak. muahahahaha. muntah hijau aku



4 comments:

Tengku Puteri said...

comelnya! kena terjah jugak nih....

Unknown said...

comel nye doodle tu ,
hmm ,
CHP pon da bnyk kali try buat ,
tapi buruk jugakk hasil nya ,
btw , keep on trying yea ?

Pondok Usang said...

aku dah jumpe blog yg betul menawan hati...=)

FIZGRAPHIC said...

thanks backlink ke blog apit..
nanti apit ajar cmna nak warnakan doodle..senang ja..k..

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers