Monday, September 19, 2011

masih dengan doodle aku

Assalamualaikum :)

mentang2lah assigment hantar hari jumaat hari ni aku bergoyang kaki goyang badan goyang kepala jala kat depan lappy aku ni. apa lagi. dok try buat doodle la. hahaha. habesla aku. hidup aku diselubungi misteri doodle. huhuhu

meh aku tunjuk hasil terakhir aku untuk hari ni. dah malas la pulak nak doodle2 dah untuk hari ni jelaaa. esok opkos aku dok ngadap lagi. :)

amacam?. makin cantik tak? muahahahaha

oklah. aku nak tengok2 kertas kerja untuk game bola baling pulak. tata




4 comments:

Christian Tadeo said...

hello, nice blog you have, i am thinking you might like to exchange link with me so i can visit you everyday if i have my time, if you want to please visit back here and comment on the exchange link section so i know, i will add you right away after you commented thanks!
http://literasura.blogspot.com

cik ziqa said...

wahh...pandai buat doodle kan..chumel2... :)

ZWAN SABRI said...

Comey seyh doodle nii ..:)

MySuaraBlog: Open Mindedla Sikit Derr!

RinsyaRyc said...

hehe.. ^^ cumei...


http://bulatmata.blogspot.com/

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers