Saturday, September 17, 2011

pondan masuk tandas laki ke pompuan ea???

Assalamualaikum =)

selama ni aku asyik fikir jer orang yang pilih untuk jadi pondan tu selalu masuk tandas mana ea. apasal kalau aku pergi mana2 contohnya macam Alamanda ke. mines ke. KLCC ke. KL Sentral ke. aku tak pernah pulak terserempak dengan pondan yang masuk dalam tandas. ke depa ni jenis yang tak masuk toilet tempat awam. kalau macam tu jenuh la wei nak tahan :P .

sekali aku tangok status kakak aku kat FB. hahahaha. gelak besau aku. tak sangka aku dah dapat jawapan kepada soalan aku tuh. 


tapi taktau la kan kalau pondan yang kakak aku terserempak tu jenis yang advance sikit. sebab memang aku tak penah jumpa pondan dalam tandas pompuan. muahahahaha :P


8 comments:

Just Mini Love said...

ee seram nye.. mane bole pondan masuktndas pmpuan.. dorang tetap berjantina lelaki.
muhrim !

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Hrmmm umi belom pernah lagi terserempak nida .. tak boleh masuk sbb diorang ni tetap lelaki hrmmm.

Bila nida post entri ni ..terfikir pulak umi ..suke bace idea ni hihi ..chayok2! nida :)

Iznie said...

huhu...takut plak....

Nini Hartini said...

uish...boleh pulak cmtu kan?...dorg ttp lelaki. kalau kite marah dia time tu boleh tak? hehehee

gadis kepastian said...

ee mana boleh dia masok tandas pompuan...dosa taw...

ZWAN SABRI said...

rasanya pondan aku masuk tandas perempuanlaa.. klaw dia masuk tandas laki, naya dia nanti.. HAHA


MySuaraBlog: Anak Ikan Raja Azmi

nurulain1011 said...

selalu jumpe pondan opps bukan pondan dah, maknyah masuk tandas pompuan. tapi takot nak tenung lama2, kena PANGG karang habess makk! tangan llelaki U, musti kuat, hahaaa

Unknown said...

aah kan.. masuk toilet mane la agaknye.. nasib baik setakat ni x pernah jumpa lg..

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers