Monday, September 26, 2011

Majlis konvokesyen kakakku

Assalamualaikum =)

Alhamdulillah anak buah kesayangan aku dah kuar dari hospital. lega rasanya. Alhamdulillah jugak sebab kakak aku dah selamat berkonvo kat UKM semalam. lepas ni tunggu aku la pulak. tu pun lagi 3 tahun. lambat lagi woo

syok aku tengok. ramai family yang mai.

ni belum masuk lagi. tapi semua pakat dok bergambar sakan dah

ni budak kelas kakak aku. 


kakak ngan mak aku. dalam family aku tinggal aku sorang ja anak yang tak rabun. yang lain suma rabun. huhuhu

dah nak masuk baru dia kalut nak pakai jubah. sebab kakak aku kata dia punya jubah besar.

i sayang u la kakak. cepat kawen  yoo. i tak sabar nak dapat abang ipar lagi. boleh i paw2. :)

disebabkan yang lain semua masih kat hospital teman anak buah aku, so, aku la yang teman mak aku masuk kat dewan ni. jadi waris untuk kakak aku. muka bangga ja aku tengok makcik2 pakcik2 time ni. yelaa kan . mak ayah mana yang tak bangga tengok kejayaan anak depa.

jenuh gak aku duduk kat dalam dewan ni. dari pukul 2 sampai 5.30. nak keluar tak boleh. kakak punya pasal aku tunggu jala. :)
elok ja majlis ni nak habes kakak aku yang dekat negeri sembilan tu call cakap anak buah aku dah boleh keluar hospital. Alhamdulillah.

oklah. tunggu konvo aku nanti la pulak. 


5 comments:

Green Apple said...

mula2 pergi konvo kakak, lepas ni diri sendiri pulak.. moga berjaya semuanya ye...

ctk said...

tahniah 4 ur sis.. teringin nk masuk dewan konvo :D

ciNdhaDahniEa said...

best nye dah konvo.. huhu

~tak saba nak tunggu turn Nurul pulak.. huhu

Naz Al Yahya said...

congrats to ur sis.

syahirooAhmad said...

best nye pi konvo.. sebelum tu mesti rambang mata nak pilih bunga kan. :D

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers