Friday, September 30, 2011

pertandingan bola baling IPG Kampus Pendidikan Islam

Assalamualaikum =)

semester ni sekali lagi aku main bola baling untuk GERKO. mula2 ingatkan nak main badminton. sekali kena bola baling. layan jelaaaa. penting tau belajar permainan macam ni. mana tau kat sekolah nanti kena ajar murid2. walaupun aku sekarang major Pendidikan Islam tapi tak semestinya kat sekolah nanti aku mengajar pendidikan islam jer. :)

macam biasa la setiap tahun kami semua mesti mengelolakan satu pertandingan berdasarkan permainan yang kami belajar. jadi tahun ni kelas aku kena buat pertandingan bola baling  dengan budak2 kelas lain  yang ambil bola baling. 

walaupun pensyarah cakap last minit pasal pertandingan ni, Alhamdulillah kami semua berjaya anjurkan pertandingan ni dengan jayanya walaupun ada jugak kekurangan. biasala kan. kami budak masih belajar. kalau salah kat mana2 mintak dimaafkan. harap subjek gerko aku dengan kawan2 aku semua dapat A. InsyaAllah.

mula2 tu ada majlis pembukaan. sape entah yang rasmikan. aku tak pi pun majlis pembukaan ni sebab dok kalut dengan benda lain. kelam kabut wooo bila semua benda kena tukar last minit. 

perlawanan dimulakan dengan budak kelas aku lawan budak Pendidikan Jasmani. kompom la depa menang ooi. dah nama budak PJ. padang ni memang tempat depa.

pengadil untuk pertandingan ni. budak maktab aku gak ni. dia budak PJ gak

banner yang simple. save bajet. huhuhu

budak kelas PJ lawan dengan kelas lain pulak. time ni depa dah menang dengan kelas aku

semangat woo depa ni main. tak rasa letih langsung. aku ni main 15 pun rasa semput dah. sakit badan sampai hari ni. muahaha

tulang belakang kepada pertandingan ni. sayang wooo kat kawan2 aku ni. 

moto ni mesti bergambo jugak sebab banyak berjasa kat kami semua. nak angkut air guna moto ni. angkut makanan guna moto ni. angkut barang2 semua guna moto ni. terima kasih Kak Na :)

dah habes dah masa ni. semua kena berbaris untuk majlis penyampaian hadiah. senyum kambing ja depa semua ni. mentang2 johan. ekekeke

pengerusi kami. kakak Siti Rahmah. semangat dok umum pemenang. huhuhu

kumpulan yang menang dapat ciuman tahniah dari pensyarah kami, Puan Kamaliah. syoooknya menang. tahniah2

semua paserta merangkap semua kelas yang belajar bola baling merangkap penganjur untuk pertandingan ni. tq all.

pejam celik pejam celik blog aku ni dah dua tahun beroperasi. semoga aku terus diberi kelapangan untuk mengapdate blog ni sampai mata aku terpejam :)


1 comment:

ZWAN SABRI said...

Bestnye tgk bakal2 cikgu kita semua ni bersukan.. ;)


MySuaraBlog: Pekerja Yang Dah Tua Kerepot

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers