Sunday, October 2, 2011

terima kasih Cik Bulat Dot Com

Assalamualaikum =)

aku suka. aku suka. suka gila. perasan tak perubahan kat blog aku. cantik kan??? kalau harap aku mana la nak reti buat sendiri macam ni wei. dah lama aku ngidam nak blog yang cantik macam ni. Alhamdulillah dapat gak akhirnya. 

template ni aku tempah dari CIK BULAT. tapi aku tengok orangnya tak bulat pun. slim melim ja. huhuhu. sekali lagi terima kasih yer cik bulat kerana telah merealisasikan impian aku untuk dapat template yang cantik macam ni. muahahaha

sapa2 yang tempah dari cik bulat boleh la p kat blog dia. cepat2. :)



5 comments:

CikBulat said...

hee :) sama2 >_<

tiefazatie said...

mmg cantik gle owh!

merahitujambu said...

cantik2

ked :) said...

sweet pinky :)
*walaupon ked xsuka pink.

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers