Saturday, October 15, 2011

malam pesona mahabbah ipg kpi

Assalamualaikum =)

benda lama baru aku nak update hari ni. nak exam ni. malas gila nak study. apa nak jadi dengan aku ni eh. taruk betoi. hari selasa lepas kami ada malam pesona mahabbah untuk student yang tinggal kat kolej kediaman jer. yang dok kat rumah sewa tak termasuk ek. sebelum ni kami buat untuk pompuan semua ja. tetiba taun ni campur pulak dengan budak2 laki sekali sebab buat sekali dengan majlis persaraan ketua kolej kediaman. Encik Mohd Zin. dulu beliau ni ketua Disiplin dan rekod. selalu ja aku ngutuk2. besala la kan dah nama cikgu disiplin memang tegas sikit. aku pun tak suka la orang tegas2 ni. sekali dia dia dah nak pencen tetiba sedih pulak aku rasa. wuwuwuwu. Encik Mat Zin. tolong jangan pencen sekarang :p

entry dimulakan dengan gamba yang tak da kena mengena dengan cerita ni. beliau kat sebelah tu roommate aku. dah lama rasanya tak bgambar dengan beliau. sebab tu aku upload gak gambar ni.

dah habes dah masa ni. malas ah aku nak upload gambo banyak2. yang ada muka aku sudah. yang dari kiri tu tau la kan sapa. sebelah aku yang pakai niqab tu cik siti.yang dua orang kat tengah2 tu warden kami. yang kanan sekali rommate cik siti merangkap jurusolek beliau. hahaha

aku tengah bergambar dengan dak Queen of the night. sepatutnya tema kami malam ni padang pasir. tapi aku tak layan aih semua tu. janji aku pakai baju. muahahaha

tahniah la kat cik siti aminah wan kembang sebab dapat naik pentas malam tu. memang impian hang kan?? hahaha. maunya tak menang. dia sorang ja yang beria malam tu. hahaha
cik siti, teruskan eh pakai niqab tu. cun pulak aku tengok. kalah jiran aku yang pure arab tu :)

ok ah. aku tidoq dulu. 

hudoh pulak aku tengok watermark tu. serius menyesal gila aku letak. hahaha




No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers