Thursday, October 13, 2011

pameran literasi bahasa melayu 2011

Assalamualaikum =)

semalam budak2 batch aku buat satu pameran Literasi Bahasa Melayu. kami semua ambil woo subjek tu. kami buat pameran ni pun ada markah. pameran ni memang termasuk dalam pro forma sem ni. :)

best gile pameran ni semalam. walaupun letih sikit la nak buat persiapan semua. tapi berbaloi la bagi aku.

ni malam sebelum pameran. malam2 pun kena pi kelas woi. nak buat persiapan punya pasal.kelas aku pun dah macam tongkang pecah dah. hohoho

ni pelan kedudukan kelas dalam dewan. budak batch aku semua ada 14 kelas. macam2 course ada. minggu tu maksudnya tajuk yang setiap kelas kena buat. semua berbeza. takkan nak buat pameran benda yang sama kan setiap kelas. tak best ah :)

pameran literasi bahasa melayu

ni budak kelas 2.03. kalo tak silap depa punya tajuk penulisan mekanis kot.

semangat budak kelas 2.05 ni. sampai luar dewan depa punya aktiviti. depa punya tajuk penyerapan dalam pendidikan jasmani.

ni bebudak 2.06. depa buat tajuk apa entah. tak sempat aku nak pi melawat walaupun kelas depa sebelah kelas aku ja :)

ni baru kelas aku punya. kami buat tajuk boneka. ingat boneka untuk bebudak main jaka. kami pon boleh main :)

ni kelas 2.06 tadi. depa buat tema kampung halaman. memang kampung betol. siap pakai kain batik atas kepala lagi. orang kain batik buat kain :)

pensyarah dok bagi markah 

ramai gak orang mai tempat kami ni :)

pensyarah2 yang dok bagi markah tu mai tempat kami. semua pakat jadi sopan time ni. termasuk aku. ekekeke

lepas tu pensyarah suruh tunjuk cara nak guna. comey kan. comey kan. ni boneka tangan

yeay. juri2 semua dah pi jauh2. time ni semua dah lega. bergambo ler kejenye 

seeeemile. 

dak2 laki kelas aku. 5 orang ja.

budak2 2.03

kelas 2.04

kelas 2.02

nak jugak gambo berdua. yang dua orang kat belakang tu kaco betoi. muahahaha

anak sapa ni. jual2. :)

last sekali opkos la majlis penyampaian hadiah. kelas aku tak menang pon. tapi aku puas hati la. dah tak da dah pameran macam ni untuk kami. kalau nak jugak kena masuk sem 2 balik la taun depan :)

nak tengok more picture? click here. ekekeke

ok la. babai


2 comments:

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

terasa ensem dalam pic nih..haha

cikuwada said...

nidaaaaaaaaaaaa: sem dpn ade pameran lg.. lecturer ks aku ckp..pasal hubungan etnik.. sume kelas kene baut mcm ni.. kali ni panggil org luar :P
seronokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kn buat pameran ni..hehe

kami

Daisypath Anniversary tickers

i love my blog

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers